Kan dette medicin hindre at man bliver gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
4 svar
2 synes godt om
5. februar 2014

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har lige et spørgsmål, håber der er nogen der ved lidt mere end mig

Jeg ved at man som gravid ikke anbefales at tage imodium. Og mit spørgsmål er så om imodium kan forhindre at man bliver gravid, hvis man tager dem efter omkring/efter ÆL?

Qnuzzar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2014

CH2012

Anonym skriver:

Hej

Jeg ved at man som gravid ikke anbefales at tage imodium. Og mit spørgsmål er så om imodium kan forhindre at man bliver gravid, hvis man tager dem efter omkring/efter ÆL?

Qnuzzar

Formentlig, ment på den måde, at det måske kan nedsætte fertilteten... Men ved det ikk 100% - men hvis det er noget du tager af en årsag, må du høre lægen ad... De ved det nok allerbedst

Anmeld

5. februar 2014

moaren

Anonym skriver:

Hej

Qnuzzar

Nej...de forhindre ikke at man bliver gravid. Grunden til, at man ikke må tage dem under graviditeten er risiko for misdannelser.

Anmeld

5. februar 2014

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Formentlig, ment på den måde, at det måske kan nedsætte fertilteten... Men ved det ikk 100% - men hvis det er noget du tager af en årsag, må du høre lægen ad... De ved det nok allerbedst

Tak for dit svar, ja det kan være jeg skulle gøre det..

Anmeld

5. februar 2014

Anonym trådstarter

Iver skriver:

Nej...de forhindre ikke at man bliver gravid. Grunden til, at man ikke må tage dem under graviditeten er risiko for misdannelser.

Okay på den måde, man vil jo ikke gøre chancen mindre :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.