hvor er jeres "sygeseng"?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
9 svar
9 synes godt om
5. februar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

min kæreste er for tiden meget forkølet... så forkølet at han ikke kan få luft og han ligger derfor bare på sofaen...

I går da jeg skulle i seng spurgte jeg ham om han ville med ind og han sagde nej, for han ville ikke at det gik ud over mig og baby (jeg er 31+6) og så sover han fint på sofaen... Jeg kan personligt godt lide at ligge på sofaen, men hvis jeg er syg, så vil jeg bare ligge i min seng med min dyne...

Hvor foretrækker I at ligge når I er syg?....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2014

Mother-love

Ms.Sunshine skriver:

min kæreste er for tiden meget forkølet... så forkølet at han ikke kan få luft og han ligger derfor bare på sofaen...

I går da jeg skulle i seng spurgte jeg ham om han ville med ind og han sagde nej, for han ville ikke at det gik ud over mig og baby (jeg er 31+6) og så sover han fint på sofaen... Jeg kan personligt godt lide at ligge på sofaen, men hvis jeg er syg, så vil jeg bare ligge i min seng med min dyne...

Klart i min seng.
Men det er da utrolig sødt af ham at han ikke vil smitte dig og vække dig. Da man jo kan rende frem og tilbage om natten når man er syg

Anmeld

5. februar 2014

TNBC

Ms.Sunshine skriver:

Jeg foretrækker også min seng. Og det gør han nok også, men han har sikkert tænkt at det er bedre du ligger i sengen.. hvilket jeg synes er sødt.

Anmeld

5. februar 2014

Ms.Momo

Havanagila skriver:

Klart i min seng.
Men det er da utrolig sødt af ham at han ikke vil smitte dig og vække dig. Da man jo kan rende frem og tilbage om natten når man er syg

jeg synes også det er rigtig sødt at han ikke vil smitte mig - især når jeg næsten ikke kan få vejret fordi hun ligger og maser det hele... 

Anmeld

5. februar 2014

Ms.Momo

Yurie skriver:

Jeg foretrækker også min seng. Og det gør han nok også, men han har sikkert tænkt at det er bedre du ligger i sengen.. hvilket jeg synes er sødt.

det er faktisk ikke første gang at han sover på sofaen... han mener man sover meget fint på vores sofa....

Anmeld

5. februar 2014

EAF

Ms.Sunshine skriver:

Så længe jeg har en dyne og en pude, så er jeg fint tilfreds med både min egen seng, gæsteværelset eller sofaen nede i stuen. 

Jeg har i snart en uge - faktisk imorgen - gået uden kys fra min mand da han ikke vil smittes. Det syntes jeg er langt sværere. Håber snart jeg bliver rask efter først influenza og så bihulebetændelse efterfølgende, de overlappede lige hinanden  Men der er da heldig is bedring på vej - og så varer det længe inden jeg er syg igen 

Anmeld

5. februar 2014

Isabella_mor

Nu har vi jo sovesofa... og så er det bedst med min dyne. Og en masse god sove-tv  

Anmeld

5. februar 2014

B&J

hvis jeg er syg i min seng, hvis jeg er forkølet og hoste så der hvor jeg mest muligt kan side op og sove ellers hoster jeg mig ihjel i løbet af natten

Anmeld

5. februar 2014

Clisolka

Bare jeg har min dyne, så er det underordnet om jeg sover på sofaen eller i sengen 

Da vi stadig sover med Oliver imellem os, så har jeg haft taget sofaen når jeg har været syg. Jeg bryder mig ikke om at ligge og hoste så tæt på ham 

Anmeld

5. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sofaen!! Hvis jeg er syg, er der ik noget bedre end at ligge på sofaen med min dyn, et glas iskoldt cola og se tv!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.