Update på: Er virkelig splittet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
7 svar
11 synes godt om
4. februar 2014

EAF

VI skal til Grønland!!!!!!!! Sensommeren 2014!!!!!!  Alt har flasket sig  Woohoo! En uges tid. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

tarkoflen

Rigtig fedt for jer! Hvordan fik du overtalt manden? Troede han havde takket nej på jeres vegne?

Rigtig god tur, der er fantastisk smukt deroppe

Anmeld

5. februar 2014

EAF

tarkoflen skriver:

Rigtig fedt for jer! Hvordan fik du overtalt manden? Troede han havde takket nej på jeres vegne?

Rigtig god tur, der er fantastisk smukt deroppe

Jeg overtalte ham ikke, vi havde misforstået FM, som forklarede at denne selvfølgelig ikke regnede med at vi bare lige vupti ville kunne finde 4000kr. men hvis vi nu f.eks sagde at vi får 10 mrd. til at finde dem i - så personen bare betaler billetterne nu her når de skal bestilles og vi så betaler om 10 mrd. Før hvis vi finder dem selvf. men det er så vores egen beslutning - håner da inderligt jeg finder arbejde inden de 10 mrd. er gået. Så derfor kunne det løse sig hurtigt og vi kan nu glæde os til turen derop 

Anmeld

5. februar 2014

tarkoflen

SummaSummarum skriver:

Jeg overtalte ham ikke, vi havde misforstået FM, som forklarede at denne selvfølgelig ikke regnede med at vi bare lige vupti ville kunne finde 4000kr. men hvis vi nu f.eks sagde at vi får 10 mrd. til at finde dem i - så personen bare betaler billetterne nu her når de skal bestilles og vi så betaler om 10 mrd. Før hvis vi finder dem selvf. men det er så vores egen beslutning - håner da inderligt jeg finder arbejde inden de 10 mrd. er gået. Så derfor kunne det løse sig hurtigt og vi kan nu glæde os til turen derop 

Fantastisk ja jeg håber også du snart får job, er i samme båd og øv hvor er det op af bakke at få afslag med kommentaren vi har haft over 400 ansøgere til den ene stilling

Anmeld

5. februar 2014

EAF

Fantastisk ja jeg håber også du snart får job, er i samme båd og øv hvor er det op af bakke at få afslag med kommentaren vi har haft over 400 ansøgere til den ene stilling

Ja det er bare op af bakke! Jeg vil dog hellere have besked end slet ikke at få noget svar. Men det er fandme svært at holde modet oppe. Krydser fingre for at du også snart får arbejde - samt alle andre der står i samme situation. Jeg syntes det er hjerteskærende og nedslående at læse de mange fortællinger fra Dagens Danmark. 

Anmeld

5. februar 2014

Loa

Fedt for jer!!

Rigtig god tur

Anmeld

5. februar 2014

EAF

Loa skriver:

Fedt for jer!!

Rigtig god tur

Tusinde tak - Uh vi glæder os 

Anmeld

6. februar 2014

EAF

Så ligger billetterne i vores email  Vi skal afsted fra den 9. august til den 21. august  Det er så stort ! Vores barn ved det ikke endnu, glæder mig helt vildt til at fortælle det! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.