Anonym skriver:
Er anonym fordi jeg synes at det er pinligt at der er så meget jeg ikke ved 
Men her kommer mine spørgsmål*
Hvorfor er det at man skal føde tvillinger før uge 38? eller folk bliver sat igang inden uge 40?
Hvad betyder Bio?
Hvordan føder man tvillinger? og følger de hinandens søvn rytme? får man overhovedet noget søvn med sådan to?
Folk med mere end 2 børn, hvordan søren handler i ind? flyver de ikke rundt i alle retninger og tigger om ting?
Er en igangsættelse fødsel værre end en naturlig fødsel?
Jeg læser alle svar, men jeg er ikke så god til det der med at svarer... håber i vil svare på mine spørgsmål 
ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar.
Så intet er pinligt. 
Hvorfor er det at man skal føde tvillinger før uge 38? eller folk bliver sat igang inden uge 40?
Fordi der kan opstår for mange komplikationer ved tvilling fødsler efter uge 38.
Hvad betyder Bio?
er blevet svaret på
Hvordan føder man tvillinger? og følger de hinandens søvn rytme? får man overhovedet noget søvn med sådan to?
Det gør man som alle andre, enten ved kejsersnit eller alm. vaginal fødsel.
Om man får noget søvn? tjjja det er vel forskelligt alt efter hvilke børn man har. Mine drenge har altid sovet som vinden blæser. Så søvn er en Rusland.
Nogle tvillinger følger hinandens rytme, de kan blive synkroniseret. Ved man vækker dem samtidig ved natspisning og lure i løbet af dagen. (dog er det ikke noget jeg har gjort mig i, da jeg mener de er to individer med forskellige behov
)
Folk med mere end 2 børn, hvordan søren handler i ind? flyver de ikke rundt i alle retninger og tigger om ting?
Nu har jeg kun to, så de kan heldigvis være i vognen. 
Er en igangsættelse fødsel værre end en naturlig fødsel?
Ikke altid
Jeg havde en nem og hurtig fødsel ved igangsættelse. Så nej, det behøver den ikke at være. 
håber du blev lidt klogere på området.