drengen kamp for at rede den

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
6 svar
12 synes godt om
4. februar 2014

MorTil4<3

hehe ja det prøvede min dreng virkelig i dag
han er 3 ½ år, og vi kæmper en kamp med at få bleen af . det går nogenlunde, og han husker så godt han kan og laver begge dele på toilettet...
men så her til aften går jeg og tager aftensmaden af bordet, og manden ordner køkken da jeg ser at knægten løber gennem gangen uden underbukser, og mangler en sok hehe
jeg spørger hvad han laver hvor han siger jeg ryder op jeg ryder op, jeg tænker hmm det var da mærkeligt, og går ud mod badeværelset, og der ser jeg knægten på knæ, med en håndfuld vådservietter der forsøger at ordne vores bademåtte efter han desværre kom til at prutte i boxer shortsene og ja så var det også kommet ned på gulvet, og han havde så forsøgt at rede den mere ved så at hoppe op på toilettet for at blive færdig, så lad mig bare sige, ALT var smurt ind puuuuuu men jeg kunne simpelthen ikke lade være andet end at smile til ham og sige det er okay , tag tøjet af og gå ind i bruseren, så måtte jeg i gang med rengøring af toilettet ..

men jeg syntes altså det var sødt at han havde forsøgt at rede den og ordne efter sig selv hehe. . så ja here gud.. jeg tror han fik forskrækkelsen, så vi håber han husker det bedre fremover smilll

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

VIPpigen

Slet ikke dårligt med en hjælpende hånd, når han nu ved det...

Jeg syntes også det er ret flot redet, så stor ros til den store dreng

Anmeld

4. februar 2014

Mother-love

MilleMus1988 skriver:

hehe ja det prøvede min dreng virkelig i dag
han er 3 ½ år, og vi kæmper en kamp med at få bleen af . det går nogenlunde, og han husker så godt han kan og laver begge dele på toilettet...
men så her til aften går jeg og tager aftensmaden af bordet, og manden ordner køkken da jeg ser at knægten løber gennem gangen uden underbukser, og mangler en sok hehe
jeg spørger hvad han laver hvor han siger jeg ryder op jeg ryder op, jeg tænker hmm det var da mærkeligt, og går ud mod badeværelset, og der ser jeg knægten på knæ, med en håndfuld vådservietter der forsøger at ordne vores bademåtte efter han desværre kom til at prutte i boxer shortsene og ja så var det også kommet ned på gulvet, og han havde så forsøgt at rede den mere ved så at hoppe op på toilettet for at blive færdig, så lad mig bare sige, ALT var smurt ind puuuuuu men jeg kunne simpelthen ikke lade være andet end at smile til ham og sige det er okay , tag tøjet af og gå ind i bruseren, så måtte jeg i gang med rengøring af toilettet ..

men jeg syntes altså det var sødt at han havde forsøgt at rede den og ordne efter sig selv hehe. . så ja here gud.. jeg tror han fik forskrækkelsen, så vi håber han husker det bedre fremover smilll

Ej hvor kært. Det er jo heller ikke altid nemt at være i den alder. Når man skal smide bleen

Anmeld

4. februar 2014

Janni.

Han er da en stor dreng. til ham.

Anmeld

5. februar 2014

MorTil4<3

jeg syntes også han klare det super godt

han har dog stadig ble på når han er i i BH for der kan han slet ikke finde ud af det, men herhjemme går det godt

kun få uheld , og det er rart at han endelig vil lidt, for han har absolut ingen interesse haft før , så det kom bare pludseligt

Anmeld

5. februar 2014

B&J

jeg syntes han er super sød og dygtig,

han prøver så godt han kan når nu der lige skete et uheld også selv om det kom ud over det hele

Anmeld

5. februar 2014

Masig

Helt enig med B&J, han gør det da virkelig godt... Ham kan du godt være stolt af 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.