forvirret og splittet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. februar 2014

monzemussen

Ja det er hvad jeg er :-s.
jeg skal i statsforvaltningen d. 18 februar, da far har søgt samvær.
For at gøre en lang historie ultra kort, så har Christian ikke set far siden vi flygtede på krisecenter..
samvær har været oppe sidste gang i statsforvaltningen, men det blev afvist, da politiet behandlede voldsanmeldsen.
Politiet har valgt ikke at sigte ham. (Surprise der er ikke nok beviser).
Jeg er så bange for at han skal få sin vilje med hensyn til samvær. Han vil have ham hver anden weekend osv.
Dette kan og vil jeg ikke gå med til. Jeg forlanger overvåget. Så der ikke er nogens grænser der bliver overskredet. Desuden er far blevet erklæret uegnet som forældre og han lider desuden af mild skizofreni (det har han udladet at fortælle til kommune osv.)
Jeg er bare så meget bange for at hvis Christian skal se ham at han så vil få tilbagefald. Han er lige begyndt at trives rigtig godt. Og jeg ville blive ulykkelig hvis det skulle ødelægges nu.

what to do? Er jeg forkert på den?.

og hvad så hvis han får sin vilje. Puha . Jeg frygter det virkelig. Jeg prøver bare så meget på at beskytte knægten, men bliver forvirret fordi at den ene siger det ene og den anden siger det andet omkring hvad udfaldet kan blive

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

Mamalou

Skriv alle de ting ned du har på hjertet, så du kan få dem fortalt. Hvis kommunen (børne- familieafdeling) har været inde over, så husk at fortæl dette, så vil statsforvaltningen højest sandsynligt indhente en udtalelse derfra og hvis det er der har er vurderet uegnet som forælder, så vil jeg tro, at statsforvaltningen vil være meget varsom. Hvis din søn ikke har set sin far længe, så vil det blive meget kort tid i starten, hvis de mener der skal være samvær. Ud fra hvad du fortæller, så kan jeg godt forstå din bekymring. Jeg tror på at statsforvaltningen lytter og ser på de fakta der er og derudfra træffer afgørelse der tilgodeser jeres søn.

Kram til dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.