Alexander på snart 14 mdr. kan gå med gåvogn, og når han holder ved ting. Han kan selv vende gåvognen og han kan stå selv i ca. 5 sek. inden han falder på numsen eller griber fat igen. Normalt har vi bare alm. melton lædder futter på, når han er indenfor. Bløde og uden så meget andet end varme. Udenfor har han overtræksfutter på.
Men nu har de i vs spurgt, om vi ikke snart skal have udendørssko, sådan at han kan tøffe rundt med gåvogn osv. når de er på legepladsen. De har prøvet med vores overtræksfutter, men det går vist ikke så godt.
Jeg har hele tiden fået afvide at man absolut ikke skal købe sko før de kan gå - men hvornår er det? For han kan jo godt gå, bare ikke helt selv endnu
Jeg kan godt se hvad vs mener, men er også nervøs for at give ham sko på for tideligt!
Og hvilke sko skal man anskaffe, for de begyndersko jeg har set - det virker ikke så varme eller så meget værd til en tur på legepladsen - eller er det bare mig?
Havde det nu bare være 30 grader, så var bare tæer løsningen, men nu her er det sku lidt koldt
Anmeld