update på "jeg skammer"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
14 svar
51 synes godt om
4. februar 2014

Anonym trådstarter

I dag prøvede vi at hente 30 min tidligere, han spiste en kvart rugbrød lidt efter han var kommet hjem, far begyndte på mad lidt tidligere, så vi spiste kl 17 og imens far lavede mad luftede vi hunden. Og han har været rigtig dejlig glad i dag han er lige blevet lidt ked fordi far gik på toilet, men han er også ved at være træt.

Håber succeen fortsætter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

Kløver

Hvor dejligt at høre

Anmeld

4. februar 2014

lineog4

Mange gange hjælper det bare at sætte ord på, se dem lidt på afstand af sine følelser og se på dem rationelt.

Og du skal ikke lade dig skræmme af nogen der er lidt for hurtige i optrækket. 

Jeg har selv overlevet en kæmpe livskrise (ikke at din er en livskrise ) ved at være hudløs ærlig og fik en del hug på vejen, men også en del der sagde: ej endelig en der tør sige.... Havde jeg ikke sagt det forbudte højt (og det var langt værre tanker end dine om mine børn) så havde jeg måske stadig haft tankerne....

Så godt gået 

Anmeld

4. februar 2014

B&J

ej hvor dejligt og ja maden før kan gøre underværker her spiser vi også 17.30 fordi ellers bliver han over sulten selv om han snart bliver 4 håber det hele bliver meget meget bedre

Anmeld

4. februar 2014

FruStolpe

Jeg har fulgt med på sidelinjen.  

Dejligt hvis i har fundet noget der virker for jer.

Vi spiser altid selv 17-17:15, det giver ro og så er tid til at hygge bagefter :-)

Anmeld

4. februar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

I dag prøvede vi at hente 30 min tidligere, han spiste en kvart rugbrød lidt efter han var kommet hjem, far begyndte på mad lidt tidligere, så vi spiste kl 17 og imens far lavede mad luftede vi hunden. Og han har været rigtig dejlig glad i dag han er lige blevet lidt ked fordi far gik på toilet, men han er også ved at være træt.

Håber succeen fortsætter

Anmeld

4. februar 2014

Jibbe

Skønt det hjalp. Og ja det hjælper nogengange at få en anden vinkel på det - end ens egen

Anmeld

4. februar 2014

Loa

Synes sgu bare det er flot du tør sige tingene højt!

Alting skal jo ellers gerne virke så glansbillede-agtigt som muligt

Anmeld

4. februar 2014

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Synes sgu bare det er flot du tør sige tingene højt!

Alting skal jo ellers gerne virke så glansbillede-agtigt som muligt

Ja og sådan er det langtfra altid

Anmeld

4. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Fedt!!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.