Voldsom hårvækst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.021 visninger
11 svar
4 synes godt om
4. februar 2014

LineV

Ja som overskriften lyder, så er mit hår både blevet tykkere og væsentligt længere. Jeg er lige gået ind i uge 11 i dag og håret vokser og vokser. Det ser ualmindeligt sundt ud. Jeg husker  ikke at have haft så lækkert hår før. Jeg troede faktisk at det var lige omvendt når man ventede sig. Jeg har kun hørt om kvinder der taber håret.

Er der nogle af jer som har samme luksus problem som jeg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

FF

Tror det er helt normalt har kun hørt om at nogle taber meget hår efter fødslen

Anmeld

4. februar 2014

Astrid1984

Mit er også blevet tykkere og synes det var blevet noget langt. Men fælder faktisk stadig men msn kan ikke se det på håret. Så tog et valg og fik klippet et godt stykke af og tyndet ud i det i sidste uge.. Og har fået hvid/grå går nogle steder ?? Hehe.

Er 20+2

Anmeld

4. februar 2014

LineV

Okay.. Træls med de grå hår Jeg tror måske også at jeg skulle overveje en kortere frisure hvis det fortsætter på denne måde, så jeg ikke skal gå til, til sommer af varmen ��

Anmeld

4. februar 2014

et-ønske

Mit hår vokser hurtigere, men synes desværre ikke der er blevet mere af det.... Kunne jeg ellers godt bruge ovenpå hormonbehandlingen
Men jeg kan se der kommer nye hår, desværre er de fleste af dem bare grå
Er 22+1 med tvillinger idag

Anmeld

4. februar 2014

Emisoph

Jeg er i 12. uge og mit hår er også nærest gået amok! Vi er vidst flere der kan se frem til en meeeget varm sommer
Dog ser det ud til, at det må nydes så længe det varer, da der er risiko for øget hårtab efter fødsel:

https://www.sundhed.dk/borger/sygdomme-a-aa/gravid itet/sygdomme/diverse/haar-og-negleforandringer-i- graviditeten/

Anmeld

4. februar 2014

vitapigen

Det er helt almindligt med sundt og glansfuldt hår under graviditet. Det er først efter fødsel man fælder helt afsindigt

Anmeld

4. februar 2014

LineV

Så må jeg hellere nyde det så længe det varer! 

Anmeld

4. februar 2014

C8

Ja som overskriften lyder, så er mit hår både blevet tykkere og væsentligt længere. Jeg er lige gået ind i uge 11 i dag og håret vokser og vokser. Det ser ualmindeligt sundt ud. Jeg husker  ikke at have haft så lækkert hår før. Jeg troede faktisk at det var lige omvendt når man ventede sig. Jeg har kun hørt om kvinder der taber håret.

Er der nogle af jer som har samme luksus problem som jeg?

Heldige asen Da jeg begyndte på Gra-Vitamin begyndte mit hår og negle at vokse sindssygt hurtigt. Sundt ved jeg nu ikke helt om det så ud. Har på intet tidspunkt tabt hår under eller efter graviditet så det er dejligt

Anmeld

4. februar 2014

LineV

C8 skriver:

Heldige asen Da jeg begyndte på Gra-Vitamin begyndte mit hår og negle at vokse sindssygt hurtigt. Sundt ved jeg nu ikke helt om det så ud så der er du heldig

Jeg er først begyndt på gravitamin i går og har haft det sådan med håret i længe nu.. Så når du skriver sådan, er jeg da enormt spændt på hvordan det så kommer til at gå. Det kan være at jeg ender med en manke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.