Yndlings rejsemål med børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
5 svar
1 synes godt om
4. februar 2014

PernilleogLouis

Vi kom hjem fra to uger i Thailand igår og jeg er allerede ved at planlægge hvor vi så skal hen næste gang det var anden gang i Thailand så tænker vi skal prøve noget andet.

hvad er jeg yndlings rejsemål eller drømmerejsemål MED børn ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

Leneur

PernilleogLouis skriver:

Vi kom hjem fra to uger i Thailand igår og jeg er allerede ved at planlægge hvor vi så skal hen næste gang det var anden gang i Thailand så tænker vi skal prøve noget andet.

Det er helt klart Kreta- Agia Marina, for at være helt nøjagtig. For det første er de fleste kretenesere vilde med børn og de fleste spisesteder har en legeplads eller noget til børnene, så de voksne kan sidde længe over maden og hygge og snakke. Man kan tage på udflugter op i bjergene, ind til Chania osv. Der er lækre strande og hele atmosfæren dernede er bare som vi vil have den. Kan helt mærke duften dernede fra nu.... Sammenlagt har jeg nok holdt 1/2 års ferie på Kreta og det har regnet en halv dag. Man kan dog være uheldig og lande i vinde fra Sahara og så kommer der sand men det har jeg aldrig oplevet.
Så håber at vi får lov til at flyve afsted igen men det må tiden vise.

Anmeld

4. februar 2014

lineog4

Min drøm er at rejse jorden rundt, der ikke mange steder hvor jeg ikke drømmer om at tage mine børn til også selvom de er små.

Men realistisk og det vi har gjort i mange år (det er fordi vi skal besøge familie også) er telttur i syditalien - dete r forskelligt hvor men de sidste to har været i Vieste hvor de har den skønneste børnevenlige strand og vi ikke har haft dårligt vejr en eneste dag. Men vi har også været i ROM, Calabria, Sicilien og elsker det. 

Vi var også i Berlin forrige år også en skøn tur for både børn og voksne.

I år står den på Tyrkiet og Italien

Anmeld

4. februar 2014

PernilleogLouis

Leneur skriver:

Det er helt klart Kreta- Agia Marina, for at være helt nøjagtig. For det første er de fleste kretenesere vilde med børn og de fleste spisesteder har en legeplads eller noget til børnene, så de voksne kan sidde længe over maden og hygge og snakke. Man kan tage på udflugter op i bjergene, ind til Chania osv. Der er lækre strande og hele atmosfæren dernede er bare som vi vil have den. Kan helt mærke duften dernede fra nu.... Sammenlagt har jeg nok holdt 1/2 års ferie på Kreta og det har regnet en halv dag. Man kan dog være uheldig og lande i vinde fra Sahara og så kommer der sand men det har jeg aldrig oplevet.
Så håber at vi får lov til at flyve afsted igen men det må tiden vise.

har været på kreta et par gange men sidst var da Louis var 4 mdr så det er lidt tid siden�� 

Anmeld

4. februar 2014

PernilleogLouis

lineog4 skriver:

Min drøm er at rejse jorden rundt, der ikke mange steder hvor jeg ikke drømmer om at tage mine børn til også selvom de er små.

Men realistisk og det vi har gjort i mange år (det er fordi vi skal besøge familie også) er telttur i syditalien - dete r forskelligt hvor men de sidste to har været i Vieste hvor de har den skønneste børnevenlige strand og vi ikke har haft dårligt vejr en eneste dag. Men vi har også været i ROM, Calabria, Sicilien og elsker det. 

Vi var også i Berlin forrige år også en skøn tur for både børn og voksne.

I år står den på Tyrkiet og Italien

Jorden rundt ville være lækkert - det blir desværre nok ik lige næste rejse - havde ellers været lækket 

Anmeld

4. februar 2014

EAF

PernilleogLouis skriver:

Tenerife - Sunwing Resort  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.