bægeret der flød over

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
6 svar
1 synes godt om
4. februar 2014

jlp90

Jeg har hele dagen haft plukveer som ikke vil blive til mere og de gør stadig ondt, men som om det ikke var nok er min mand lige begyndt at kaste op, så nu skal denne her fødsel bare under ingen omstændigheder starte lige nu. Jeg kan ikke klare mere lort i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

Savannah

jlp90 skriver:

Jeg har hele dagen haft plukveer som ikke vil blive til mere og de gør stadig ondt, men som om det ikke var nok er min mand lige begyndt at kaste op, så nu skal denne her fødsel bare under ingen omstændigheder starte lige nu. Jeg kan ikke klare mere lort i dag

Stort kram til dig, håber I er kommet godt igennem natten

Anmeld

4. februar 2014

Lilje82

Årh tanker og kram herfra. Håber I har klaret jer gennem natten og at manden bliver frisk til fødslen.

Anmeld

4. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ej hvor er det også bare virklig uheldigt!! Håber at han når at blive frisk, og at du ik blir smittet!

Håber du snart får en rigtig god fødsel! Vh stine

Anmeld

4. februar 2014

B&J

håber den bette bliver hvor den er og din man når at blive frisk

Anmeld

4. februar 2014

jlp90

Mange tak alle sammen. Babyen er stadig i maven men smerterne er efterhånden taget lidt til. Manden kaster stadig op. Godt jeg har min mor der tager med til fødslen for tvivler på han når at blive klar. Jeg er vist født under en uheldig stjerne.

Anmeld

4. februar 2014

Muhmi

Mange tak alle sammen. Babyen er stadig i maven men smerterne er efterhånden taget lidt til. Manden kaster stadig op. Godt jeg har min mor der tager med til fødslen for tvivler på han når at blive klar. Jeg er vist født under en uheldig stjerne.

Ej, selvom det er noget skidt at han er syg, så får I jo en dejlig lille skabning i armene...  Men det er jo ikke sikkert at du føder i dag?

Men prøv at se positivt på det.. Selvom manden er rar at have med og holde i hånden og han helt sikkert også gerne vil være med, så er det jo ikke helt forfærdeligt alligevel fordi der jo netop kommer et lille mirakel til?  

Men jeg håber da at bebse lige vil vente 4-5 dage med at dukke op, så farmand kan være med og storesøster også er klar til at tage imod lillen når den melder sin ankomst 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.