Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jlp90 skriver: Jeg har hele dagen haft plukveer som ikke vil blive til mere og de gør stadig ondt, men som om det ikke var nok er min mand lige begyndt at kaste op, så nu skal denne her fødsel bare under ingen omstændigheder starte lige nu. Jeg kan ikke klare mere lort i dag
Jeg har hele dagen haft plukveer som ikke vil blive til mere og de gør stadig ondt, men som om det ikke var nok er min mand lige begyndt at kaste op, så nu skal denne her fødsel bare under ingen omstændigheder starte lige nu. Jeg kan ikke klare mere lort i dag
Ej hvor er det også bare virklig uheldigt!! Håber at han når at blive frisk, og at du ik blir smittet!
Håber du snart får en rigtig god fødsel! Vh stine
håber den bette bliver hvor den er og din man når at blive frisk
Mange tak alle sammen. Babyen er stadig i maven men smerterne er efterhånden taget lidt til. Manden kaster stadig op. Godt jeg har min mor der tager med til fødslen for tvivler på han når at blive klar. Jeg er vist født under en uheldig stjerne.
Ej, selvom det er noget skidt at han er syg, så får I jo en dejlig lille skabning i armene... Men det er jo ikke sikkert at du føder i dag?
Men prøv at se positivt på det.. Selvom manden er rar at have med og holde i hånden og han helt sikkert også gerne vil være med, så er det jo ikke helt forfærdeligt alligevel fordi der jo netop kommer et lille mirakel til?
Men jeg håber da at bebse lige vil vente 4-5 dage med at dukke op, så farmand kan være med og storesøster også er klar til at tage imod lillen når den melder sin ankomst
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128