Værnepligt-bekymring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.883 visninger
12 svar
6 synes godt om
3. februar 2014

Anonym trådstarter

Hej.
Min søn er i morges kl 07 taget afsted til sin værnepligt på Bornholms kaserne.
Hans kæreste har ikke hørt fra ham endnu, og må da indrømme jeg nu er en smule bekymret.. Det samme er hun...
Nogle der ved hvad man laver første dag i værnepligten? Er der grund til bekymring???
Hilsen en bekymret moar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Hej.
Hans kæreste har ikke hørt fra ham endnu, og må da indrømme jeg nu er en smule bekymret.. Det samme er hun...
Nogle der ved hvad man laver første dag i værnepligten? Er der grund til bekymring???
Hilsen en bekymret moar

Jeg ved ikke hvad man laver, men jeg kunne forestille mig at der sker meget den første, måske de første dage, og det er nyt for ham. Nye mennesker, nyt sted, nye regler.. Måske er de allerede blevet smidt ud i et eller andet, hvor han ikke har mulighed for at kontakte jer.
Hvad skulle der ske??
Han skal nok kontakte jer, ellers kan I jo ringe til kasseren.
Jeg ville ikke bekymre mig, og lade ham falde til..

Anmeld

3. februar 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jeg ved ikke hvad man laver, men jeg kunne forestille mig at der sker meget den første, måske de første dage, og det er nyt for ham. Nye mennesker, nyt sted, nye regler.. Måske er de allerede blevet smidt ud i et eller andet, hvor han ikke har mulighed for at kontakte jer.
Hvad skulle der ske??
Han skal nok kontakte jer, ellers kan I jo ringe til kasseren.
Jeg ville ikke bekymre mig, og lade ham falde til..

Ja rigtig godt spørgsmål. Det nager mig bare lidt, at ingen har hørt om han er kommet godt og sikkert der hen, og om han har det godt.
Ham og kæresten har været sammen i 5 år, og er ikke til at rive fra hinanden normalt, så bliver bare lidt bekymret, når hun ingenting har hørt... Håber de bare er blevet sendt på øvelse. Det har jeg i hvert fald sagt til hans kæreste for at køle hende lidt ned :-) han havde nemlig lovet hende, at sende en SMS når han var nået frem

Anmeld

3. februar 2014

Lykke:)

Anonym skriver:

Hej.
Hilsen en bekymret moar

Ingen grund til bekymring

Mine brødre er også taget afsted. En i Slagelse og en i Nørre sundby, og vi har heller intet hørt. Der sker rigtig meget! Min svoger (som er officer og har med de værnepligtige i Varde at gøre) siger, at de VIRKELIG bliver presset de første par dage, samt nye indtryk. Så de er nok helt smadret og ligger nok allerede og sover nu. (nogle steder bliver de vækket kl. 5 med en "lille" løbetur)

Held og lykke med din søn

Anmeld

3. februar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Hej.
Hilsen en bekymret moar

Der sker rigtig mange ting, og tiden flyver afsted... Jeg er sikker på at der nok skal komme en SMS fra ham... 

Håber i snart høre fra ham

hilsen en milli kæreste ;-)

Anmeld

3. februar 2014

Weber

Anonym skriver:

Hej.
Hilsen en bekymret moar

tror bestemt ikke du skal være bekymret . den første uge jeg var inde var meget lange dage  fri kl 23:15, så vedligeholdelse og op igen tirsdag kl 5-5:30 .

så når han får lidt overskud, skal han smide en sms , det gjorde jeg en gang den første uge, ellers lå mobil låst inde i mit skab  

og så skal du nok regne med at han er meget træt på fredag(jeg sov kl 19-11 første fredag . så bare giv ham tid og plads, var der sket noget havde forsvaret ringet  

Anmeld

3. februar 2014

LilleSmølf

Anonym skriver:

Hej.
Hilsen en bekymret moar

Ved ikke om det gælder alle kasserne, men en del af mine venner skulle aflevere både mobil og computer i den første uge. Ingen kontakt med omverdnen så de kunne rystes sammen og ikke vare sms'e med kæresten og spille Angry Birds på telefonen

Så jeg tror ikke der er noget at være bekymret for overhovedet

Anmeld

3. februar 2014

tarkoflen

Mon ikke kasernen havde kontaktet jer hvis han ikke var nået frem? Når det er sagt kan jeg godt forstå du er nervøs

Anmeld

3. februar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hej.
Hilsen en bekymret moar

nu ved jeg jo selvfølgelig ikke hvad tid han skulle ankomme til Bornholm, men jeg var på kasernen i formiddags og det virkede til at de havde en del at se til...

Anmeld

4. februar 2014

Muffinmus

Da jeg startede som rekrut i 2005 havde vi ikke tid til noget som helst den første eller anden dag. Vi blev halet rundt, råbt af, sat sammen i grupper tild et ene og andet, ryddede op, fik 100 regler og forklaringer og man er helt død:-)

Så jeg er sikker på alt er ok, der er bare ikke tid til mobil tlf i starten:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.