Grim smag i munden :( hvad havde i gjort ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
9 svar
10 synes godt om
3. februar 2014

A. N. Onymsen

Jeg bestilte 21 æl teste og 5 g teste. 

Jeg har Idag modtaget to af disse pakker. Så ialt 42 æl teste og 10 g teste, men de har kun trukket for den ene pakke jeg havde bestilt . jeg havde ikke bestilt 2 af det samme. Skal jeg ringe og bede om Giro kort, eller lade være og se det som "deres fejl" ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2014

Team Putte

A. N. Onymsen skriver:

Jeg har Idag modtaget to af disse pakker. Så ialt 42 æl teste og 10 g teste, men de har kun trukket for den ene pakke jeg havde bestilt . jeg havde ikke bestilt 2 af det samme. Skal jeg ringe og bede om Giro kort, eller lade være og se det som "deres fejl" ? 

Jeg ville nok ikke have samvittighed til at beholde det.. Ville dog kontakte dem og sige de skal sende en frankeret returkuvert så jeg ikke fik ekstra udgifter af deres fejl

Anmeld

3. februar 2014

TNBC

A. N. Onymsen skriver:

Nu ved jeg ikke hvad sådan nogen koster, men jeg ved ikke om jeg kunne beholde dem, om min samvittighed kunne klare det, for det er ikke en lille ting.

Din overskrift siger at du har en dårlig smag i bunden, det tolker jeg til at du ville have det dårligt ved at beholde dem... Du skal lytte til dit hjerte og samvittighed, om du kan klare at beholde dem, når du ved at det nok er en fejl.

Anmeld

3. februar 2014

tarkoflen

Jeg ville som en anden bede om at modtage en frankeret svarkuvert, så du ikke skal bøvle med at skulle på posthuset, men bare kan smide dem i en postkasse... Måske bliver det for bøvlet for dem, og så lader de dig beholde dem med god samvittighed ellers må du punge ud! Men jeg ville nu ikke bede om et girokort, det er deres fejl, ergo skal du ikke bare uden videre købe dem, du får jo forhåbentlig ikke brug for flere end dem du oprindeligt bestilte

Anmeld

4. februar 2014

MarianneRubi

Jeg synes at huske fra da jeg gik på HG, (handelsskolen) at modtager du noget du ikke har bestilt, har du ret til at beholde det, da det ikk er dit problem, det er afsenderens.

-hæng mig ikke op på den men der er noget i loven indenfor salg og service der siger dette

Anmeld

4. februar 2014

Milas14

Hvis du har det skidt med det, skal du da kontakte dem. Jeg ville nu beholde det! Fejl fra deres side...

Anmeld

4. februar 2014

Rockertand

A. N. Onymsen skriver:

Kontakt dem, du får helt sikkert lov at beholde dem (hvis det er et større firma), men så har du god samvittighed.

Anmeld

4. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du sender dem en mail om at du har modtaget en æske for meget, og at hvis de ønsker dem retur, så må de sende en frankeret retur kuvert. 

De fleste steder vil så endten sende en retur kuvert, eller skrive at du bare ka beholde den extra vare! 

Men det er bestemt ik noget du ska ha dårlig samvitighed over! Vh stine

Anmeld

4. februar 2014

Kay

StineW79 skriver:

Du sender dem en mail om at du har modtaget en æske for meget, og at hvis de ønsker dem retur, så må de sende en frankeret retur kuvert. 

De fleste steder vil så endten sende en retur kuvert, eller skrive at du bare ka beholde den extra vare! 

Men det er bestemt ik noget du ska ha dårlig samvitighed over! Vh stine

enig... for det skal ikke være en omkostning for forbrugeren at firmaet laver en fejl  

Anmeld

4. februar 2014

A. N. Onymsen

Tak for svar piger ! Det drejer sig om vare for 189,-.. Jeg ringer til dem når de åbner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.