Suk....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
7 svar
1 synes godt om
3. februar 2014

AnthonsMor

Jeg er simpelthen ved at blive godt og grundigt skør i bøtten!

Anthon startede i mandags med at vågne op med  totalt sammenklistrede øjne, nå måtte ringe til lægen og få tid til at få det tjekket, og ringet til vs og sige han havde øjenbetændelse, fred være med det.. Tirsdag var han i vs, mest fordi jeg skulle til køreprøve, men også fordi han jo var frisk og glad og var startet i behandling mod øjenbetændelse.. Onsdag holder vi fri, fordi vi ville have kørt til Randers og besøge olderne, men det sneede for meget, så det turde jeg ikke, og godt vi ikke kom afsted, for midt på dagen gik han helt omkuld med 39,3 i feber og han havde det bare så skidt den stakkel.. Så kom hosten, snotten og de søvnløse nætter..

Nu er det igen mandag og Anthon har stadig feber, hoste og snot.. Shiiiiiiiit jeg er træt af at have syg baby, han er jo så ked af det hele tiden fordi han har feber og hoster så han får ondt i halsen.. 

Jeg tror bare lige jeg skulle lufte ud
Glæder mig til min baby igen er frisk og sig selv igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2014

JH12

Rigtig god bedring med ham, håber snart han kommer på toppen..

Anmeld

3. februar 2014

AnthonsMor

JH12 skriver:

Rigtig god bedring med ham, håber snart han kommer på toppen..

Tak! Håber jeg godt nok også!

Anmeld

3. februar 2014

tweety2060

Hoster han som en søløve?
Eller?
Får han lidt smertestillende for hosten så det ikke gør ondt når han hoster? Kunne det være lungebetændelse?
God bedring med ham

Anmeld

3. februar 2014

AnthonsMor

tweety2060 skriver:

Hoster han som en søløve?
Eller?
Får han lidt smertestillende for hosten så det ikke gør ondt når han hoster? Kunne det være lungebetændelse?
God bedring med ham

Nej som en gammel ryger.. Altså som om der kommer slim med op, du ved..

Han får en smule smertestillende til natten, ja, det er vi startet på i dag, på anbefaling fra lægen, men det synes han virkelig ikke var særlig fedt.. 

Jeg ved det ikke.. Lægen vil ikke se ham medmindre han får det værre eller der går meget længere tid før feberen er væk..

Anmeld

4. februar 2014

tweety2060

AnthonsMor skriver:

Nej som en gammel ryger.. Altså som om der kommer slim med op, du ved..

Han får en smule smertestillende til natten, ja, det er vi startet på i dag, på anbefaling fra lægen, men det synes han virkelig ikke var særlig fedt.. 

Jeg ved det ikke.. Lægen vil ikke se ham medmindre han får det værre eller der går meget længere tid før feberen er væk..

HM lyder som om i gør hvad gør... Håber han snart er ovenpå igen

Anmeld

4. februar 2014

VIPpigen

Prøv at snitte et løg og stil ved hans seng, lige ved siden af hans hoved på gulvet i aften. Det skulle tage hosten, og lidt af snotten... Jeg prøvede det ved Lilje her for lidt tid siden, og det fungerede herhjemme

Anmeld

4. februar 2014

AnthonsMor

tweety2060 skriver:

HM lyder som om i gør hvad gør... Håber han snart er ovenpå igen

Jeg tror faktisk det "bare" er en ret træls influenza, men gud hvor er det hårdt at stå med helt alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.