hvordan gør vi ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

915 visninger
15 svar
1 synes godt om
3. februar 2014

Miia90

Vil blev jo gravide i feb. 2011 ved ivf på Holbæk sygehus. Nu vil vi gerne igen. Vi har selv forsøgt et halvt års tid. Vi har ingen æg på frys. Skal vi henvises af egen læge igen ??? Nogen der ved hvad barn nr 2 koster?
Kram Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2014

Miss Church

Miia90 skriver:

Vil blev jo gravide i feb. 2011 ved ivf på Holbæk sygehus. Nu vil vi gerne igen. Vi har selv forsøgt et halvt års tid. Vi har ingen æg på frys. Skal vi henvises af egen læge igen ??? Nogen der ved hvad barn nr 2 koster?
Kram Mia

Jeg ved det ikke, men held og lykke med projekt-baby-2 

Anmeld

3. februar 2014

Hullabullabulla

Miia90 skriver:

Kram Mia

Jeg er ikke 100 % sikker, men hvis i ingen æg har på frys er det jo 100% egenbetaling.. Det tror jeg betyder at i bare kan tage kontakt til en privat klinik uden om lægen..

Priserne pr forsøg kan i Google men mener det er omkring 15.000 pr. forsøg..

Anmeld

3. februar 2014

tweety2060

Man har mulighed for at få hjælp til det første barn. Hvis I skal have flere er det enten via insemination, som er betydelig billigere, eller i det private til ivf icsi.
Der er egen betaling. Man kan købe 1 forsøg hvor du ofte betaler ekstra for fx sædanalyse, blpr, frys mm. Du Har også købe en kontrakt med 3 forsøg hvor der er flere ting med, fx sædanalyse, frys mm.
Prisen for 1 forsøg ligger omkring 20.000 +medicin og 3 forsøg koster som regel 2 forsøg fx 40.000-45.000 alt afhængig om det er ivf el icsi + medicin.
Gør jer selv den tjeneste at besøg fx 2 klinikker og valg den I har det bedst med. Kemi har meget at sige....
Mener ikke i skal have henvisning fra egen læge.
Pøj pøj og spørg endelig

Anmeld

3. februar 2014

tarkoflen

Jeg mener at man kan købe en pakkeløsning, hvor man køber tre forsøg.

Jeg mener at hvis l kan nøjes med inseminering, så skal l igennem lægen, for så kan l vist slippe for betaling.

Held og lykke med det

Anmeld

4. februar 2014

Miia90

Tak alle sammen. En ting er sikkert vi har ikke råd til at betale så mange penge. Vi betale også da vi skulle have vores datter. Da vi kom ind i et dårligt år.

Anmeld

15. februar 2014

ønskebørn74

Miia90 skriver:

Kram Mia

I får stadig tilskud til medicin.. 

Anmeld

15. februar 2014

tweety2060

Miia90 skriver:

Tak alle sammen. En ting er sikkert vi har ikke råd til at betale så mange penge. Vi betale også da vi skulle have vores datter. Da vi kom ind i et dårligt år.

Var i i det private med jeres datter??

Anmeld

15. februar 2014

Miia90

tweety2060 skriver:

Var i i det private med jeres datter??

Nej, var vil ikke. Men har nu kontaktet vores læge. Så han kan hjælpe os videre

Anmeld

15. februar 2014

tweety2060

Miia90 skriver:

Nej, var vil ikke. Men har nu kontaktet vores læge. Så han kan hjælpe os videre

Så forstår jeg ikke helt hvad i betalte sidste? Medicin? Eller?
Hvis det kan gøres som insemination er der vist andre regler...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.