Den der Stokke seng hva siger i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.063 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. februar 2014

Mick

Go aften. 

Nu har jeg endelig en mulighed for at dele mine tanker om stokke, og se om jeg er den eneste der har det sådan. 

For 2 år siden, da vi skulle ud og have en seng til vores seng, så valgt vi en Stokke, Jeg kunne godt li designet og var også ret vild med brandet Stokke. 

Nu der så gået små to år, og mine følser for brandet Stokke er godt nok fadet en del desværre. Jeg forstår ik at en seng som i bund og grund er ret dyr, kan have så mange trælse og dumme fejl. Hjulene spiller ikke og samlingerne er ikke rigtig lækkerede i forhold til, hva man forventer af en dyr seng. 

Det skal selvfølgelig ikke forståets som et hade indlæg, for jeg synes jo stadig af sengen er super flot, og jeg er glad for vores Trip Trap stol, Men det er bare, de små detaljer på den seng, som jeg er træt af. 

Er jeg den eneste i verden, eller sidder der andre lige sindet som også har denne holdning :-) 

Ha en rigtig dejlig aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2014

Aabye

Mick skriver:

Go aften. 

Nu har jeg endelig en mulighed for at dele mine tanker om stokke, og se om jeg er den eneste der har det sådan. 

For 2 år siden, da vi skulle ud og have en seng til vores seng, så valgt vi en Stokke, Jeg kunne godt li designet og var også ret vild med brandet Stokke. 

Nu der så gået små to år, og mine følser for brandet Stokke er godt nok fadet en del desværre. Jeg forstår ik at en seng som i bund og grund er ret dyr, kan have så mange trælse og dumme fejl. Hjulene spiller ikke og samlingerne er ikke rigtig lækkerede i forhold til, hva man forventer af en dyr seng. 

Det skal selvfølgelig ikke forståets som et hade indlæg, for jeg synes jo stadig af sengen er super flot, og jeg er glad for vores Trip Trap stol, Men det er bare, de små detaljer på den seng, som jeg er træt af. 

Er jeg den eneste i verden, eller sidder der andre lige sindet som også har denne holdning :-) 

Ha en rigtig dejlig aften

Jeg har stokke senge til vores 2 drenge.. Og de fejler intet.. Hjulene + hjul låsene fungere upåklageligt, og har heller ikke problemer med at den ikke er ordentligt lakeret i samlingerne.. 
Nu er begge vores i natur look, og derfor uden maling, men de er stadig lakerede.. Den ene seng er endda 7 år gammel, og man kan overhovedet ikke se det på den.. 

Jeg har heller ikke problemer med hverken puslebordet eller vores trip trap stole.. Så umiddelbart tror jeg da at du har været hammer uheldig.. :/

Anmeld

3. februar 2014

Mick

Okay fedt, måske der har noget med aldren at gøre? min er som sagt to år, og hjulene er virkelig ikke særlig gode, når man skal vugge de små

Anmeld

3. februar 2014

Aabye

Okay fedt, måske der har noget med aldren at gøre? min er som sagt to år, og hjulene er virkelig ikke særlig gode, når man skal vugge de små

Det tror jeg ikke.. For den anden er kun 15 mdr gammel, og den fejler absolut heller ikke nogen af tingene.. Her låser hjulene også fint, og lakken er også intakt.. Jeg har dog aldrig vugget mine drenge i deres stokke senge.. 

Hvis jeg var dig ville jeg skrive til stokke og høre dem ad.. Måske er du heldig, til trods for at garantien er udløbet.. De plejer at være rigtig søde til at hjælpe hvis der er problemer..

Anmeld

3. februar 2014

Lise

Vi købte en Stokke Sleepi til vores første søn (nummer to arvede den). Jeg kan ikke huske hvorfor det bare SKULLE være den  Men det skulle det altså. Har mange gange siden tænkt at det da var en seriøs omgang spild af penge. Vi har aldrig brugt hjulene, den stod bare på gulvet uden hjul.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.