ønsker til 2årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. februar 2014

tioyv

ida blir 2 her d 29/2 og aner virkelig ikk hvad hun skal ønske sig.. hvad havde/har i af ønsker til jeres på 2?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2014

UngFar

Dukker og dukketøj
Bamser (gerne store)Disney film (helst korte, da hun ikke kunne sidde stille så længe).

Anmeld

13. februar 2014

Blikfang.com

Løbecykel

Billedelotteri

Telt med kugler

BIRO tog (kran m.m.)

Bøger (synes aldrig man kan få for mange)

Faktisk så et par uger før Toke blev 2 år tog vi ham med i en stor legetøjsbutik og havde god tid (skulle ikke rigtig have noget). Så fik han lov at tulle rundt og se og lege med ting. Han blev meget forelsket i en politibil og et garageanlæg. Det fortalte vi så familien og han fik begge dele og var super lykkelig.

Anmeld

13. februar 2014

Bshizzle

IKEA børnekøkken med ALT til 

Det er et KÆMPE hit her hjemme til min søn på 2 år 

Ellers en trehjulet cykel (måske med en pind bag pp til lange ture?).

Piano måtte fra BR/Toy's.....

Aqua Doodle (tegne tæppe ligende).

Bøger

Dvd film

Vendespil

Sokker  (Min søn har en mani med at rive og flå i hans, så de blir deform og træls!) 

Anmeld

13. februar 2014

Thereseh

tioyv skriver:

ida blir 2 her d 29/2 og aner virkelig ikk hvad hun skal ønske sig.. hvad havde/har i af ønsker til jeres på 2?  

Min søn fik en masse gode gaver til sin fødselsdag. Jeg har blogget om det på min blog, som du kan se her: 

http://www.copenhagendaily.dk/2013/09/04/hvad-gir-man-en-2-arig-i-fodselsdagsgave/

Men kan nævne, løbecykel, alderssvarende bøger, udendørsleg (traktor, trehjulet cykel osv), gode dvd'er, sengetøj, pynt til væggene på børneværelset. 

Anmeld

13. februar 2014

Muffinmus

Hej B

Sara ønsker sig ikke rigtigt noget, men det er fordi hun har fra de andre...skal jeg tænker over det hun vil bruge snart er det:

Store kridt til at tegne udenfor

løbecykel

cykelhjelm

rim og remser, lydbøger ( lige nu hører hun Troldepus og Peter plys)

børnevenlige tusser fra Creola, sådan nogle der er runde i bunden og kan vaskes af tøjet

hmmm. Der er nok mere, men det kan være jeg kommer på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.