må jeg få tillæg til enlig forsørger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. februar 2014

Anonym trådstarter

godaften damer
jeg har lige et spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe mig med at få svar på ...

sagen er den, at jeg er gået fra mine børns far noget tid siden, og nu har jeg fundet mig en ny fyr, men er bare i tvivl om jeg må modtage enlig ydelser hvis jeg har en kæreste? det er meget nyt...
han hjælper mig ikke økonomisk, men er næsten bange for at blive set med ham offentligt fordi jeg ikke ved om det er "okay"

håber i kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2014

Michael healer

godaften damer

sagen er den, at jeg er gået fra mine børns far noget tid siden, og nu har jeg fundet mig en ny fyr, men er bare i tvivl om jeg må modtage enlig ydelser hvis jeg har en kæreste? det er meget nyt...
han hjælper mig ikke økonomisk, men er næsten bange for at blive set med ham offentligt fordi jeg ikke ved om det er "okay"

håber i kan hjælpe mig

Godaften

Jeg tillader mig at svare, selv om jeg ikke er en dame :-)

så vidt jeg kan se, kan du finde svar på det her

http://www.dragoer.dk/page5078.aspx

Anmeld

3. februar 2014

wamse

Anonym skriver:

godaften damer

håber i kan hjælpe mig

Det er helt klart mit indtryk at det tolkes forskelligt fra kommune til kommune, og at det nogle steder er blevet mere stramt pga den nye reform, hvor de er bange for at der snydes med, hvem der reelt er enlige og kan modtage de ydelser.

Så jeg ville tjekke min kommunes hjemmeside, eller kontakte dem ved tvivl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.