Nervøs før fertilitetsbehandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. februar 2014

Anonym trådstarter

Jeg har tid til første samtale på fertilitetsklinikken i morgen. 

Har lige fået tiden i dag. I flere uger har jeg gået og glædet mig sådan til at komme igang, men nu har jeg en tom fornemmelse i kroppen. 

Jeg begynder og tvivle på, om jeg overhovedet vil det her?

På vej hjem så jeg flere barnevogne, og jeg fik sådan en fornemmelse af, at det hele bare er blevet for indviklet nu. For planlagt.

Hvis jeg skulle blive gravid, ville jeg hellere, at det var en overraskelse. Pludselig skal vi til at gå til lægen? Det er så mærkeligt.

Er der nogen andre, der fik kolde fødder, før de startede i fertilitetsbehandling?

Jeg overvejer næsten at droppe det.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2014

esioul

Anonym skriver:

Har lige fået tiden i dag. I flere uger har jeg gået og glædet mig sådan til at komme igang, men nu har jeg en tom fornemmelse i kroppen. 

På vej hjem så jeg flere barnevogne, og jeg fik sådan en fornemmelse af, at det hele bare er blevet for indviklet nu. For planlagt.

Hvis jeg skulle blive gravid, ville jeg hellere, at det var en overraskelse. Pludselig skal vi til at gå til lægen? Det er så mærkeligt.

Er der nogen andre, der fik kolde fødder, før de startede i fertilitetsbehandling?

Jeg gjorde lidt.

Men det var fordi jeg var ræd for at skulle stikke mig selv.

og så synes jeg det var et stort skridt at tage.

Anmeld

3. februar 2014

Leob

Anonym skriver:

Ja jeg gjorde.. Første gang vi blev henvist fik jeg så kolde fødder at jeg droppede det.. Vi gav det ca et år hvor vi prøvede selv og så tilmeldte vi os igen.. Det fortryder jeg nu, da jeg føler vi spildte det år.. Men dengang synes jeg det var en god ide. Plus at der kom egenbetaling på det, og det havde vi lige økonomi til.. Men tror godt vi kunne nå det inden hvis vi skyndte os.... Så det var vist bare en dårlig undskyldning for at droppe det. 

Anmeld

3. februar 2014

Anonym trådstarter

Leob skriver:

Ja jeg gjorde.. Første gang vi blev henvist fik jeg så kolde fødder at jeg droppede det.. Vi gav det ca et år hvor vi prøvede selv og så tilmeldte vi os igen.. Det fortryder jeg nu, da jeg føler vi spildte det år.. Men dengang synes jeg det var en god ide. Plus at der kom egenbetaling på det, og det havde vi lige økonomi til.. Men tror godt vi kunne nå det inden hvis vi skyndte os.... Så det var vist bare en dårlig undskyldning for at droppe det. 

Ok. Godt at høre, jeg ikke er den eneste. 

Hvorfor fik du kolde fødder?

Anmeld

3. februar 2014

Leob

Anonym skriver:

Ok. Godt at høre, jeg ikke er den eneste. 

Hvorfor fik du kolde fødder?

Tror bare det blev for planlagt og for virkeligt.. Det hele skræmte mig bare.. 

Anmeld

3. februar 2014

Anonym trådstarter

Ved ikke hvad jeg skal vælge....

Anmeld

3. februar 2014

tarkoflen

Jep jeg fik kolde fødder, men gennemførte, og er lykkelig for at vi gjorde det så du er bestemt ikke alene

Det er en meget planlagt måde at blive gravid på, men det var alligevel en rigtig dejlig oplevelse! Så jeg vil klart råde jer til at tage afsted!

God fornøjelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.