modesty skriver:
Det virker som om I bare har misforstået hinanden. Er hun klar over at han kan klare sig med en enkelt lur når han sover længe? Er problematikken den helt simple praktiske at du ville aflevere mens de var på tur?
Selvfølgelig skal du ikke vække/aflevere ham tidligt blot så han kan sove to lure hvis han kan klare sig med én. Men det er klart at du skal indordne dig efter hendes tider hvis hun f.eks skal på tur.
problematikken var ikke at jeg sku aflevere efter deres tur..for jeg vil aflevere kl. 9 og de går først derefter...men DP's spørgsmål var så om han så havde sovet der inden..altså formiddag..og det har han jo ikke da vi så står senere op

håber du forstår..det ikke sådan kun de dage de skal på tur..det var mere det der om jeg virkelig skal aflevere samme tid og stå op kvart over seks de dage hvor jeg ikke skal noget for netop at holde en rutine med formiddagslur imellem 8-8.30 som hun køre med.. jeg tænker bare de dage hvor jeg ikke skal ud af døren har vi jo ikk nøde at stå op kvart over seks..
den anden dag sov vi til halv 8 og han blev afleveret kl 9 og sov 1.5 time til middags tid, men var ikke sur eller tvær..så det kan vidst godt lade sig gøre at sove lidt længere nogle gange og aflevere ved en 9 tiden. men det klart at de dage hvor de skal i legestue og gymnastik der vil jeg selvfølgelig aflevere så han kan nå en formiddagslur så han ikke er for træt til legestue eller inden frokost...
Anmeld