4år ønsker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.195 visninger
23 svar
0 synes godt om
3. februar 2014

B&J

Hej alle sammen...

ja pyhh daniel bliver snart 4 hele år sikke en stor dreng jeg har mig <3

men men men vi ønsker os en masse men tænker ud over en masse legetøj self lige en lille smule for han har så meget

håber i kan hjælpe mig med en masse blandet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2014

lineog4

Oplevelser alla teater, biffen osv. Og årskort til diverse ting

Anmeld

3. februar 2014

B&J

lineog4 skriver:

Oplevelser alla teater, biffen osv. Og årskort til diverse ting

års kort har han til dvs ting vi kan komme til med bus og tog og bil.. syntes det er svært

men en tur i bio vil være super

Anmeld

3. februar 2014

lineog4

Hov og cd'er gerne med historier. Her hjemme er hittet Kaj og Andrea der fortæller HC Andersen, Prop og Bertha og Pippi. Og også musik, jeg har en liste så lang men lige nu vil jeg sige det er pruttesangen med Kaj og Andrea der sættes på repeat. Men det kunne også være Kaya Bruel hvis det skal være mere voksenvenligt. 

Og hvis der er nogen musikoplevelser eller andet i jeres nærhed, jeg kender kun her i Roskilde - men her er tilgengæld også mange for børn 

Anmeld

3. februar 2014

B&J

lineog4 skriver:

Hov og cd'er gerne med historier. Her hjemme er hittet Kaj og Andrea der fortæller HC Andersen, Prop og Bertha og Pippi. Og også musik, jeg har en liste så lang men lige nu vil jeg sige det er pruttesangen med Kaj og Andrea der sættes på repeat. Men det kunne også være Kaya Bruel hvis det skal være mere voksenvenligt. 

Og hvis der er nogen musikoplevelser eller andet i jeres nærhed, jeg kender kun her i Roskilde - men her er tilgengæld også mange for børn 

syntes desværre ikke der er særlig meget her i lille Hjørring...

men ej ja cder med historier det havde jeg slet ikke tænkt på mange tak for musik det ønsker vi os og især med hr skæg

Anmeld

3. februar 2014

lineog4

B&J skriver:

syntes desværre ikke der er særlig meget her i lille Hjørring...

men ej ja cder med historier det havde jeg slet ikke tænkt på mange tak for musik det ønsker vi os og især med hr skæg

Det er også et brætspil der hedder zoo panic som er et hit her hjemme både til ham på 3 og ham på 6

Anmeld

3. februar 2014

B&J

lineog4 skriver:

Det er også et brætspil der hedder zoo panic som er et hit her hjemme både til ham på 3 og ham på 6

det ser sjovt ud vi har nemlig også ønsket en masse spil til ham for det er hyggeligt og sjovt men den der skriver jeg lige på taak

Anmeld

3. februar 2014

bøllen

B&J skriver:

Hej alle sammen...

ja pyhh daniel bliver snart 4 hele år sikke en stor dreng jeg har mig <3

men men men vi ønsker os en masse men tænker ud over en masse legetøj self lige en lille smule for han har så meget

håber i kan hjælpe mig med en masse blandet

Hvad med cykel ?

sengesæt - håndklæde

tøj-sko

spil 

bøger

Anmeld

3. februar 2014

bøllen

lineog4 skriver:

Det har vi også rigtigt fint spil

Anmeld

3. februar 2014

B&J

bøllen skriver:

Hvad med cykel ?

sengesæt - håndklæde

tøj-sko

spil 

bøger

ja bøger..

jamen han har en helt ny cykel han fik af min mor der er dog støtte fødder på i nu men håber de kommer af til sommer

alt det andet svømmer vi i tror vi skal stoppe med at købe til ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.