Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ES90 skriver: Det er vel fordi det som den måler skifter hver dag? Mener det hedder LH.Men det er jo ligegyldigt, for den er jo negativ hvis teststregen ikke er mindst lige så tydelig som kontrolstregen
Det er vel fordi det som den måler skifter hver dag? Mener det hedder LH.Men det er jo ligegyldigt, for den er jo negativ hvis teststregen ikke er mindst lige så tydelig som kontrolstregen
Anonym skriver: Ja desværre - har ikke teste positiv (ægløsningstest) endnu (har prøvet siden feb. 2013)
Ja desværre - har ikke teste positiv (ægløsningstest) endnu (har prøvet siden feb. 2013)
ES90 skriver: Hvornår på dagen tager du testen?
Hvornår på dagen tager du testen?
Anonym skriver: Pga job - har jeg kun først kunne teste omkring kl. 18.30 (har dog nogle gange gjort før når jeg har haft fridag) de sidste par dage, har jeg kunne teste omkring kl. 13
Pga job - har jeg kun først kunne teste omkring kl. 18.30 (har dog nogle gange gjort før når jeg har haft fridag) de sidste par dage, har jeg kunne teste omkring kl. 13
ES90 skriver: Prøv at teste om morgenen, når du tisser første gang.Det hjalp for mig.
Prøv at teste om morgenen, når du tisser første gang.Det hjalp for mig.
Tulipan skriver: Prøv at holde øje med dit udflåd i stedet, hvis du har problemer med testene
Prøv at holde øje med dit udflåd i stedet, hvis du har problemer med testene
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128