Græder i kørepose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.217 visninger
12 svar
5 synes godt om
3. februar 2014

qwaszx

Min datter på 4 måneder græder når hun opdager hun skal i køreposen. Om det er som pose til barnevogn eller med ben til autostol. Og hun stopper først når hun er ved at falde i søvn. 

Det er skide hårdt, men det skal jo handles og sådan. 

Nogen idéer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2014

Mor til Majbørn

qwaszx skriver:

Min datter på 4 måneder græder når hun opdager hun skal i køreposen. Om det er som pose til barnevogn eller med ben til autostol. Og hun stopper først når hun er ved at falde i søvn. 

Nogen idéer? 

prøv at lade den ligge fremme på gulvet ved siden af hende, så hun opdager den ikke er så farlig. Eller prøv at lege lidt med hendes yndlingsbamser og sådan, der måske hopper op og ned i køreposen - så bliver den måske lidt mere interessant?

Vi havde samme problem med cykelhjelm og vores dreng... gik heeelt amok når han så den, men fik det klaret ved at lade ham lege med den når han IKKE skulle ud og cykle.

Anmeld

3. februar 2014

Pcokate

Nogen idéer? 

Har du mulighed for at bruge overtøj+dyne i lift/autostol/barnevogn istedet for? Så kan du da teste om køreposen er skurken, om det er seperationen eller noget helt tredje?

Anmeld

3. februar 2014

qwaszx

Mor til Majbørn skriver:

prøv at lade den ligge fremme på gulvet ved siden af hende, så hun opdager den ikke er så farlig. Eller prøv at lege lidt med hendes yndlingsbamser og sådan, der måske hopper op og ned i køreposen - så bliver den måske lidt mere interessant?

Vi havde samme problem med cykelhjelm og vores dreng... gik heeelt amok når han så den, men fik det klaret ved at lade ham lege med den når han IKKE skulle ud og cykle.

Der var intet problem med den jeg tidligere brugte (som nu er for lille, men den samme slags) 

Anmeld

3. februar 2014

Valle81

Fjern køreposen og brug en dyne:-)

Anmeld

3. februar 2014

qwaszx

Pcokate skriver:

Har du mulighed for at bruge overtøj+dyne i lift/autostol/barnevogn istedet for? Så kan du da teste om køreposen er skurken, om det er seperationen eller noget helt tredje?

Kan være jeg må prøve det. Den gamle var der dig intet problem med (den blev for lille) 

Anmeld

3. februar 2014

qwaszx

Valle81 skriver:

Fjern køreposen og brug en dyne:-)

Bruger begge dele. 

Åh gud, måske hun har det for varmt! Hun har kun body og strømper på. 

Men der er dog en af de der "dun" køreposer fra hm. 

Og en tyk dyne.

Anmeld

3. februar 2014

Albertsen92

qwaszx skriver:

Bruger begge dele. 

Og en tyk dyne.

Hun må da koge så?
Min datter på 3 mdr har kun striktrøje og hue på, og så dyne over når vi kører bil.

Anmeld

3. februar 2014

qwaszx

Albertsen92 skriver:

Hun må da koge så?
Min datter på 3 mdr har kun striktrøje og hue på, og så dyne over når vi kører bil.

I bilen har hun ikke dynen på. Kun almindeligt tøj og kørepose. 

Anmeld

3. februar 2014

majba

qwaszx skriver:

Bruger begge dele. 

Og en tyk dyne.

Prøv måske bare at give hende alm tøj på i køreposen også læg hende i barnevogene også måske et tyndt tæppe eller en sommerdyne over. Tjek hende efter en halv times tid og se hvordan temperaturen er ved hende. kunne godt forstille mig hun kogte totalt i alt det tøj 

Eller så køb en fleece dragt og but hende under dynen isted for. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.