Tror min søn har tics!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
0 svar
0 synes godt om
3. februar 2014

Marts<3

Hej;-)

Min smukke og kloge dreng er begyndt på noget besynderligt!

Han tager sig konstant til næsen eller munden! Ofte i baghovedet og øret. Også laver han tit trutmund.

Jeg har hvert fald lagt mærke til det i et par måneder, og har nu besluttet at kontakte lægen! Samt vores omgivelser er begyndt og spørger ind til det.

Det er ikke fordi at jeg ser på det som et problem, men det er tydeligt at han er stresset, presset eller utryg over noget. Har læst mig frem til, at den slags tics han har, oftes er grundet barns omgivelser. Og herhjemme går tingene ret dårligt og vi har besluttet at jeg skal flytte. Vi råber og skriger ikke af hinanden, men han må klart kunne fornemme den konstante dårlig stemning! Når jeg sidder her og tænker over vores hverdag og livsstil, så kan jeg måske godt se, at han måske kan være lidt stresset. Vi passer sengetider, bad, mad osv. Men jeg går hjemme, og holder ham tit hjemme. Her kan vi lave alt fra sjov til praktisk. Tager ofte til mine forældre og er i et par dage.  Så det kan være meget forskelligt. 

Stormen meget intelligent og sprogligt fremme. Pædagogerne er meget imponeret over ham i vuggestuen. Der sker helt vildt meget pt hos ham. Kan det måske være grundet til at han er lidt stresset-agtig?

Er der andre herinde med lignede oplevelser hos deres børn? Storm er forresten knap.

Tak fordi i læste med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.