Hej allesammen,
Jeg skriver anonym, da jeg ikke vil have at folk jeg kender skal vide det er mig..
Jeg har været sammen med en mand i 5 år her til sommer, vi har et barn sammen på 1,5 år.
Min mand har været voldelig igennem de år vi har tilbragt sammen, han har slået, gjort at jeg var gul og blå! - Men efter jeg fik nok og skred første gang hos mine forældre, endte det med vi fandt sammen efter kun 3 dage, da jeg var for svag til at forlade ham. Det var så i oktober måned.
Da jeg vendte tilbage, blev vores forhold desværre ikke bedre tværtimod. Da han er en person som ikke glemmer en skid..
Det endte med at jeg er skredet igen, og nu er det altså slut, for han gider hellere ikke..
Jeg har det elendigt, men ved inderst inde at det er det bedste jeg kan gøre for både mig og min søn.
Han skal selvfølgelig se sin søn, og det vil jeg jo også selv gerne have, for pga os skal det jo ikke gå ud over deres forhold.
Men nu kommer der så en masse andre spørgsmål.
Jeg bor hos mine forældre lige pt,
Jeg skal søge en bolig, men hvordan?
Jeg er på kk, hvad skal jeg gøre? ringe og sige jeg er enlig, men bor hos mine forældre?
Andre ting jeg skal vide?
Hvordan skal vi gøre det med samvær med vores søn? han er bor jo med mig, men vi er desværre ikke på talefod lige pt.
Andre ting jeg skal vide?