Hvordan oplevede i æl efter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. februar 2014

Mother-love

En sa?

Jeg havde en sa for omkring 3 uger siden. Havde så æl her i fredags. Uden tvivl. Jeg testede.
Nogen gange har jeg godt selv kunne mærke jeg har æl pga meget murren i underlivet.
Men denne gang har jeg haft så ondt at jeg var nødtil at tage smertestillende og vi har ikke sexet. For jeg har simpelthen haft så ondt.

Nogen der har oplevet det efter en sa?
Min cyklus har rykket sig fra 28 dage til ca 32 dage.
Hvis det altså kunne være en årsag?

Nå men det er jo så latterligt jeg har haft så ondt i 2 dage at vi ikke har kunnet sexe så nu er vi nødtil at vente en mdr med at prøve og blive gravide igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ej hvor træls, at i slet ikke kunne  Jeg mærkede også min æl meget tydeligt efter sa. Testede ikke, men var ikke i tvivl og præcis 14dage efter kom mens. Den cyklus blev på 38dage. Men den næste her har været på de sædvanlige 29dage, så jeg tror min krop er på plads igen

Anmeld

3. februar 2014

Mother-love

Mor11 skriver:

Ej hvor træls, at i slet ikke kunne  Jeg mærkede også min æl meget tydeligt efter sa. Testede ikke, men var ikke i tvivl og præcis 14dage efter kom mens. Den cyklus blev på 38dage. Men den næste her har været på de sædvanlige 29dage, så jeg tror min krop er på plads igen

Tak for. Svar.
Ja det er skide irriterenede.
Men okay så er det nok meget normalt. Og når man i forvejen sagtens kan mærke når man har æl så bliver symptomer nok værre efter en sa.

Satser stærkt på at den ikke bliver så slem næste gang. Og at min cyklus er rimelig normal der igen

Anmeld

4. februar 2014

mogms

Havanagila skriver:

En sa?

Jeg havde en sa for omkring 3 uger siden. Havde så æl her i fredags. Uden tvivl. Jeg testede.
Nogen gange har jeg godt selv kunne mærke jeg har æl pga meget murren i underlivet.
Men denne gang har jeg haft så ondt at jeg var nødtil at tage smertestillende og vi har ikke sexet. For jeg har simpelthen haft så ondt.

Nogen der har oplevet det efter en sa?
Min cyklus har rykket sig fra 28 dage til ca 32 dage.
Hvis det altså kunne være en årsag?

Nå men det er jo så latterligt jeg har haft så ondt i 2 dage at vi ikke har kunnet sexe så nu er vi nødtil at vente en mdr med at prøve og blive gravide igen.

Jeg har ikke kunnet teste mig til positiv æl efter min SA

Min cyklus er fuldkommen kuk-kuk siden min SA sluttede har haft 14 dages cyklus og 25 dages cyklus og jeg plejer normalt at have 30-35 dage. Så jeg er pløk forvirret og gider næsten ikke teste mere.

Den dumme ÆL test er kun usynligt - svag test streg aldrig tæt på positv, og jeg har aldrig kunne mærke hvornår jeg har æl.

Vi sexer her hjemme hver 2. eller 3. som min mand siger hans skal lige kunne producere "noget" og vi vil heller ikke gøre det bare for at gøre det, vi vil også have det sjovt med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.