Kunne I mærke det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. februar 2014

Anonym trådstarter

Ved godt at symptomerne ikke kan komme før ægget har sat sig, men havde æl i går, og det føles bare som om jeg er gravid i dag (har et barn, og kan tydeligt huske hvordan det føltes den gang).

Er der andre, der har kunnet mærke nogle lidt uforklarelige forandringer med kroppen lige efter æl?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2014

Leob

Anonym skriver:

Ved godt at symptomerne ikke kan komme før ægget har sat sig, men havde æl i går, og det føles bare som om jeg er gravid i dag (har et barn, og kan tydeligt huske hvordan det føltes den gang).

Er der andre, der har kunnet mærke nogle lidt uforklarelige forandringer med kroppen lige efter æl?  

Min veninde sagde at hun vågnede om natten efter æl og tænkte ''jeg er gravid!'' 

Ganske rigtigt, hun var gravid.. 

Anmeld

2. februar 2014

Annette A

ikke første gang men de tre andre gange har jeg haft den der graviditetsfornemmelse. En slags meget mild gravidtetskvalme som jeg lige akkurat kunne fornemme og så har jeg altid vidst at der var noget igang. Har også prøvet to af gangene at få en voldsom murren og kvalme mens ægget satte sig fast. Det var faktisk meget voldsomt og når det så holdt op kunne jeg intet fornemme før kvalmen dukkede op omkring testtidspunktet.

Anmeld

3. februar 2014

Anonym trådstarter

Tak for svar Det er lige sådan jeg har det krydser 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.