Kommunen :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. august 2009

Orkide86

Ja ahh er træt af kommunen.. Jeg er lige gået fra at sku ha løn af min chef til at gå på sygedagpenge fra kommunen, men tror i jeg har fået løn endnu?? nej..
Hun lovede mig i sidste uge at de ville komme i denne uge.. men hvornår?? det er da så træls..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2009

Mira0911

Det er da skide hamrende træls du ikke har fået din løn endnu... Og hun kunne ikke give en dag på hvornår de kom?

Anmeld

3. august 2009

Ox.

Mirjam123 skriver:

Ja ahh er træt af kommunen.. Jeg er lige gået fra at sku ha løn af min chef til at gå på sygedagpenge fra kommunen, men tror i jeg har fået løn endnu?? nej..
Hun lovede mig i sidste uge at de ville komme i denne uge.. men hvornår?? det er da så træls..

Jeg har også bøvlet meget med dem siden jeg kom på barsel, det er rigtig træls, sidste gang fik jeg kun halvdelen af hvadjeg skulle, og så prøvede hun at give min chef skylden, men efter en  2½ times lang kamp i telefonen, fandt hun ud af det var dem der havde lavet en fejl ...  

Jeg synes du skal ringe derind, så de kan få en ordentlig opsang ..

Anmeld

3. august 2009

TbCp

Mirjam123 skriver:

Det oplevede jeg også da jeg flyttede midt i min barsel. Den ene kommune sagde en ting og den anden kommunde sagde noget andet. Det var kun til at blive forvirret af

Anmeld

3. august 2009

MorCamilla

Øv øv øv øv.. Sådan noget er bare så træls så kan man stå der i banken og sige at der kommer noget ind på kontoen, men man ved ikke hvornår, det er bare så drøn træls... Håber for dig at det kommer i denne uge som hun har lovet...

Anmeld

3. august 2009

Orkide86

Snakkede med hende i sidste uge og der sagde hun at hun bare sku ha den læge erklering og den blev sendt torsdag, så den har hun ihvertfald fået, så sagde hun at bare hun havde den senest mandag altsp idag, så ville hun lave en udbetaling i denne uge.. men ja?? hvornår.. står jo med minus nu fordi banken har trukket til forskellige ting.. ahh jeg synes det er træls, man kan ikke komme nogen stedere, har ingen benzin, så det er bare rigtig dejligt.. lorte dag..

Anmeld

3. august 2009

Mira0911

Mirjam123 skriver:

Snakkede med hende i sidste uge og der sagde hun at hun bare sku ha den læge erklering og den blev sendt torsdag, så den har hun ihvertfald fået, så sagde hun at bare hun havde den senest mandag altsp idag, så ville hun lave en udbetaling i denne uge.. men ja?? hvornår.. står jo med minus nu fordi banken har trukket til forskellige ting.. ahh jeg synes det er træls, man kan ikke komme nogen stedere, har ingen benzin, så det er bare rigtig dejligt.. lorte dag..

Forstår dig udmærket... Så sidder man måske og havde planer for noget for dagen idag - Men kan ikke komme nogen steder, fordi hun ikke har udbetalt det eller vil sige hvornår hun gør det....

Anmeld

3. august 2009

Orkide86

Ja nemlig, det er bare røv træls, min dag er bare ødelagt, og vejret gør den bestemt ikke bedere.. hvis de ikke er gået ind imorgen må jeg ringe til hende igen og høre hvornår hun har tænkt sig at lave den udbetaling.. min mor tror først jeg får dem fredag, men det vil jeg satme ikke håbe..

Anmeld

3. august 2009

Mira0911

Mirjam123 skriver:

Ja nemlig, det er bare røv træls, min dag er bare ødelagt, og vejret gør den bestemt ikke bedere.. hvis de ikke er gået ind imorgen må jeg ringe til hende igen og høre hvornår hun har tænkt sig at lave den udbetaling.. min mor tror først jeg får dem fredag, men det vil jeg satme ikke håbe..

Jeg synes du skal ringe derind i morgen og høre ad.. Kan ikke passe du skal uden penge...

Anmeld

3. august 2009

Orkide86

Ja det gør jeg os, for det er godt nok træls det her..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.