Tattoo-tegner efterlyses..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
4 svar
1 synes godt om
2. februar 2014

Tulley

Heej gutter og gutinder... ..

Ja.. Jeg har jo en dejlig søn som jeg gerne vil have foreviget på min krop.. 

Jeg vil gerne have skrevet hans navn (Elvis) og fødselsdato (19.11.2011), hvor er dog stadig uvist.. 

Så hvis der er en der kunne tænke sig at bruge sin kreativitet og hjælpe mig ville det være meget værdsat.. 

Der er fuldstændig frit spil.. Alle forslag er velkomne.. 

På forhånd tak.. Håber der er en venlig sjæl der har lyst til at prøve.. 

Hilsen Jannie.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2014

Mom2

Tulley skriver:

Heej gutter og gutinder... ..

Ja.. Jeg har jo en dejlig søn som jeg gerne vil have foreviget på min krop.. 

Jeg vil gerne have skrevet hans navn (Elvis) og fødselsdato (19.11.2011), hvor er dog stadig uvist.. 

Så hvis der er en der kunne tænke sig at bruge sin kreativitet og hjælpe mig ville det være meget værdsat.. 

Der er fuldstændig frit spil.. Alle forslag er velkomne.. 

På forhånd tak.. Håber der er en venlig sjæl der har lyst til at prøve.. 

Hilsen Jannie.. 

Hvorfor får du ikke en tatovør til det?

Anmeld

2. februar 2014

Tulley

Christina88 skriver:

Hvorfor får du ikke en tatovør til det?

Kender ingen og har ikke vildt meget tid i min hverdag. Og kunne jo være der var en der var bedre til det en en evt tatovør. Altså i forhold til min smag. Det er nok også mest for at starte et sted. For er helt blank. Og det kunne jo være der sad en på evt barsel og gerne ville hjælpe.. 

Anmeld

2. februar 2014

Mom2

Tulley skriver:

Kender ingen og har ikke vildt meget tid i min hverdag. Og kunne jo være der var en der var bedre til det en en evt tatovør. Altså i forhold til min smag. Det er nok også mest for at starte et sted. For er helt blank. Og det kunne jo være der sad en på evt barsel og gerne ville hjælpe.. 

Ingen er bedre til at tegne tatoveringer end tatovørerne. Hvis du kommer med en tegning, med noget som ikke kan tatoveres, skal du alligevel bruge tid på, at snakke med tatovøren om hvad der skal laves om. Derfor jeg tænker, at du lige så godt kan starte ved en tatovør og fortælle om, hvad du har af tanker, måske tatovøren kunne komme med nogle gode input.

Anmeld

2. februar 2014

Tulley

Christina88 skriver:

Ingen er bedre til at tegne tatoveringer end tatovørerne. Hvis du kommer med en tegning, med noget som ikke kan tatoveres, skal du alligevel bruge tid på, at snakke med tatovøren om hvad der skal laves om. Derfor jeg tænker, at du lige så godt kan starte ved en tatovør og fortælle om, hvad du har af tanker, måske tatovøren kunne komme med nogle gode input.

Det er også mest for at samle inspiration fordi jeg netop er i vildrede om hvordan den skal se ud. Tænkte at det kunne hjælpe mig med at beslutte mig.

Har selvfølgelig tænkt mig at have en tattovør med på samråd. Men det skader vel ikke at søge inspiration udefra??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.