sagen er den at vi er blevet inviteret med hele min familie på ferie. det er en 4 timers køretur, så tænker ikke at køreturen vil være det største problem.
det er vores første barn, og tænker at det jo ikke får ret meget ud af en sådan ferie, men at det måske tværtimod er for mange indtryk?
feriestedet er et badeland, men også stort jungleland og andre aktiviteter, da der er 3-4 andre små børn med. jeg tænker dog at vi jo nok ikke kommer til at bruge badelandet med en så lille baby
tænker at det kan blive meget hyggeligt alligevel da jeg også har store søskende uden børn der skal med, og forældre der ikke er de største vandhunde, og vi dermed bare kan bruge noget tid med dem imens de andre med børn er i badeland.
men tror i det ville blive mere besværligt end godt, og give for mange indtryk med 4 dage så larmende et sted?
vi ville selvfølgelig sørge for at vores værelse hurtigt kunne afbestilles hvis nu det bliver helt uoverskueligt at tage afsted fordi baby viser sig at være kolik barn, eller vi bare er for trætte.
Anmeld