Hurtig hjælp . Angående gave børne fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
6 svar
4 synes godt om
2. februar 2014

bøllen

Pis pis pis

knægten skal til fødselsdag her kl 12.30 troede jeg havde styr på gaven i form af et puslespil . Et han har fået for mdr siden men ikke har vist interesse for. Dum som jeg var tænkte jeg , at vi kunne give det ( ligger jo nyt og ubrugt ) men knægten siger det er hans, hvilket jo er rigtigt.

men pis pis kan ikke nå at købe en gave. For mig er penge totalt uhørt til en 4 års fødselsdag

men hvad gør jeg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2014

dola

bøllen skriver:

Pis pis pis

knægten skal til fødselsdag her kl 12.30 troede jeg havde styr på gaven i form af et puslespil . Et han har fået for mdr siden men ikke har vist interesse for. Dum som jeg var tænkte jeg , at vi kunne give det ( ligger jo nyt og ubrugt ) men knægten siger det er hans, hvilket jo er rigtigt.

men pis pis kan ikke nå at købe en gave. For mig er penge totalt uhørt til en 4 års fødselsdag

men hvad gør jeg 

altså man kunne jo give puslespillet alligevel, og så bestille et nyt på nettet til drengen.. Eller bestille noget på nettet og pakke billede af tingen ind og give det til drengen(lidt nederen men der kan jo være laaaaaang leveringstid eller lignende...

Alternativt inviter på biffentur eller en oplevelses tur, eller bag noget?!?

En nød gave fra netto kan vel også bruges, mener her tuscher eller lignende?!?

Anmeld

2. februar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
bøllen skriver:

Pis pis pis

men hvad gør jeg 

Enten så skynder du dig i et supermarkedet efter en nødgave, eller også kryber du til korset og giver penge..

For knægten har jo ret, du kan ikke give hans ting væk

Anmeld

2. februar 2014

bøllen

Mom skriver:

Enten så skynder du dig i et supermarkedet efter en nødgave, eller også kryber du til korset og giver penge..

For knægten har jo ret, du kan ikke give hans ting væk

Bor i en lille flække uden supermarked

og nej selvfølgelig kan jeg ikke det. Men dum som jeg var troede jeg den gik. Eftersom han ikke gider det selv og har lagt i 2 mdr

Anmeld

2. februar 2014

bøllen

dola skriver:

altså man kunne jo give puslespillet alligevel, og så bestille et nyt på nettet til drengen.. Eller bestille noget på nettet og pakke billede af tingen ind og give det til drengen(lidt nederen men der kan jo være laaaaaang leveringstid eller lignende...

Alternativt inviter på biffentur eller en oplevelses tur, eller bag noget?!?

En nød gave fra netto kan vel også bruges, mener her tuscher eller lignende?!?

Gode forslag .

men bio overstiger budgettet meget og det er ikke en dreng han leger med .

vi har slet ingen butikker i vores lille flække

Anmeld

2. februar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
bøllen skriver:

Bor i en lille flække uden supermarked

og nej selvfølgelig kan jeg ikke det. Men dum som jeg var troede jeg den gik. Eftersom han ikke gider det selv og har lagt i 2 mdr

Så er du nødt til at give penge, som jeg ser det.

Anmeld

2. februar 2014

Pcokate

bøllen skriver:

Pis pis pis

men hvad gør jeg 

mønterklimaændringer klisteret ind i et kort? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.