Ihh den vente tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2014

cwl

Mor11 skriver:

Håber jeg også og så vil terminen ligge på vores drengs fødselsdag  Kunne da være lidt sjovt

Ja bestemt. Slet ikke noget der ville forhindre mig i at blive gravid i den måned. Hvis jeg ikke bliver i denne måned, kan næste termin falde på min fødselsdag. God fødselsdagsgave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2014

LinLin

Jeg havde termin med nr to dagen efter min egen fødselsdag og da han kom på terminen har vi fødselsdag to dage i træk og min ældste har seks dage før mig

Anmeld

2. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
LinLin skriver:

Jeg havde termin med nr to dagen efter min egen fødselsdag og da han kom på terminen har vi fødselsdag to dage i træk og min ældste har seks dage før mig

Hehe, det er sjovt at det tit bliver klemt sammen på den måde min mor, far, bror og svigerinde har alle fødselsdag inden for 15dage i samme måned, og min svigerinde har termin med deres datter lige midt imellem dem alle 4  på min kærestes side har 6 fødselsdag i november, 3 af dem på samme dato (faktisk 4, men den sidste er død) 

Anmeld

2. februar 2014

LinLin

Mor11 skriver:

Hehe, det er sjovt at det tit bliver klemt sammen på den måde min mor, far, bror og svigerinde har alle fødselsdag inden for 15dage i samme måned, og min svigerinde har termin med deres datter lige midt imellem dem alle 4  på min kærestes side har 6 fødselsdag i november, 3 af dem på samme dato (faktisk 4, men den sidste er død) 

Min mands ældste søn har fødselsdag samme dag som min ældste, og min mor har imellem os.... Det er helt skørt

Anmeld

2. februar 2014

cwl

Mor11 skriver:

Vildt...

Min søsters dreng har fødselsdag d. 13 marts og nu har hun termin D. 15 marts, dog kan det være hun bliver sat i gang D. 8 marts.

Min søster har fødselsdag D. 3 nov og jeg har selv D. 28 nov

Så håber på en spire denne måned for så har jeg termin sidst oktober og vi har kun min fars fødselsdag først i oktober, så den måned vil være perfekt.

Anmeld

2. februar 2014

Jannieb

cwl skriver:

Puha det er også lang tid i har prøvet.

Det må være hårdt og skulle tage den beslutning om at holde en pause. Det ville jeg have svært ved.

Håber virkelig at det er vores måned.

Det er virkelig også hårdt! Men jeg håber så inderligt at det snart bliver vores tur!

Anmeld

3. februar 2014

grit83

Øv.. Så begyndte jeg at bløde her i nat.. Var ellers gået 4 dage over tid mister snart håbet om 2 streger.. Cyk 12

Anmeld

3. februar 2014

cwl

grit83 skriver:

Øv.. Så begyndte jeg at bløde her i nat.. Var ellers gået 4 dage over tid mister snart håbet om 2 streger.. Cyk 12

Øv øv det er jeg virkelig ked af at høre.

Håber snart I får de gyldne streger.

Anmeld

3. februar 2014

natashalarsen

her har vi snart prøvet i 9 mdr dn 21

Anmeld

3. februar 2014

cwl

natashalarsen skriver:

her har vi snart prøvet i 9 mdr dn 21

Øv øv håber snart det lykkes for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.