Mærkelig udslæt på MIG!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.114 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. februar 2014

Anonym trådstarter

Jeg har aldrig haft allergiske reaktioner eller udslæt, for et par dage siden så jeg en rød knop på min mave, og nu er der kommet flere, har under den ene bryst, på den anden, på den ene skulder,og flere på maven, hvad kan det være? JEg fødte for 7 uger siden og ammer ikke. JEg har ikke skiftet sæbe/vaskepulver/eller andet. JEg hr ikke dyr så det er ikke loppebid, og det klør ikke.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2014

hekran

Har du haft en streptokokinfektion i halsen (halsbetændelse) for ca. 3 uger siden? Det kan nemlig godt resultere i nogle små psoriasispletter, der dog forsvinder igen efter nogle uger.

Men tror dog, at de klør lidt. Skaller det eller er det bare nogle glatte prikker?

Anmeld

2. februar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Jeg har aldrig haft allergiske reaktioner eller udslæt, for et par dage siden så jeg en rød knop på min mave, og nu er der kommet flere, har under den ene bryst, på den anden, på den ene skulder,og flere på maven, hvad kan det være? JEg fødte for 7 uger siden og ammer ikke. JEg har ikke skiftet sæbe/vaskepulver/eller andet. JEg hr ikke dyr så det er ikke loppebid, og det klør ikke.

Hormonknopper måske? 

Anmeld

2. februar 2014

B&J

skoldkopper????

Anmeld

2. februar 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Det ligner varme knopper

Anmeld

2. februar 2014

MorDk

Bedbugs? også kendt som væggelus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.