Øjenbetændelse - regler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
9 svar
2 synes godt om
2. februar 2014

LMX

Jeg skal bare lige høre. Hvordan forholder det sig mht øjenbetændelse?

I gamle dage (da de 2 store var små)  måtte de komme i dagpleje når de havde været i behandling i 1 døgn.

Men mener at have hørt at de idag skal være helt symptomfri før de må komme afsted?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2014

GUSO

Mener at ved vores dagpleje hedder det 1 døgn i behandling der et højest sandsynligt forskellige regler god bedring

Anmeld

2. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Alberte har lige haft den ondeste omgang øjenbetændelse, og hun måtte komme afsted så snart hun var starte i behandling! Vh stine

Anmeld

2. februar 2014

PernilleogLouis

De nye regler siger to dage i behandling 

Anmeld

2. februar 2014

Rockertand

LMX skriver:

I gamle dage (da de 2 store var små)  måtte de komme i dagpleje når de havde været i behandling i 1 døgn.

Men mener at have hørt at de idag skal være helt symptomfri før de må komme afsted?

Vi skal følge det, der står på Sundhedsstyrelsens hjemmeside.

Anmeld

2. februar 2014

Satans

LMX skriver:

Thea har også lige haft øjenbetændelse, og da tjekkede jeg også div. Regler.

Det jeg fandt frem til var at hvis det var en mild grad, fx fra forkølelse, så måtte hun godt komme i dagpleje. Hvis det var en slemmere grad, så måtte hun først komme når symptomerne var væk

Anmeld

2. februar 2014

Satans

LMX skriver:

http://dagplejen-skive.skive.dk/praktiske+oplysninger/smitsomme+sygdomme

Bare klik på "smitsomme sygdomme" 

Anmeld

2. februar 2014

Lukas&Liam<3

I lukas vs er det 2 dage i behandling. Men hvis det er virus i sammenhæng med snot og sådan må han gerne komme hvis ikke der er meget puds. (Heldigvis) lukas har nærmest betændelse i øjet hver dag :s

Anmeld

2. februar 2014

Palaja

Marie har lige haft øjenbetændelse, og fik at vide at hun kunne komme i børnehave så snart hun var startet i behandling.

Anmeld

2. februar 2014

Muffinmus

Hvis det er rødt, irriteret osv, så behandles det så det ikke smitter. Er det alm. Øjenbetændelse i forbindelse med forkølelse behandles det ikke mere, og de må gerne komme afsted.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.