Jeg er ulykkelig og aner ikke hvad jeg skal stille op . Jeg ved ikke hvorfor jeg enlig laver dette indlæg, måske for at få råd og vejledning og få svar på om det er mig den er gal med
. Håber inderligt i vil læse dette indlæg 
Jeg er 23år, læser til social og sundhedsassistent og er færdig til sommer . Jeg har lidt af OCD i 8år og er i medicinsk behandling + terapi gruppe .
Jeg er kæreste med en fyr som læser til social og sundhedshjælper han er 29 og færdig om 2 måneder som hjælper .
Vi har dannet par i 1 1/2 år nu og lige nu bor vi sammen hjemme hos mine forældre, for at spare på pengene osv.
Jeg ved godt det hårdt for pårørende når deres nærmeste rammes af fx OCD . Min kæreste støtter mig så godt han nu kan og har været med til givende samtaler i behandlingen. Jeg har let til gråd og irritabilitet og ligende.
Men han taler hårdt til mig og har sagt det til ham flere gange , rigtig mange gange !
I dag sagde han fx du er helt fordrejet oven i hovedet, det var da vi blev uvenner .
Jeg blev ked af det og han sagde '' Jeg mener det jo ikke sådan, du skal ikke tage det så nær'' ! Det siger han altid og så sker det igen ganske få dage senere .
Vi vrisser af hinanden, er uvenner hver dag og bare noget lort syntes jeg
Og så er enkelte dage bare perfekte :/
Vores sexliv er også forsvundet på den sidste måned, til trods for vi tit snakker om at få børn .
Andre fyre er desværre begyndt at vække opsigt . Og har det vitterligt dårligt med det 
Vi har også andre områder hvor vi er meget forskellige og ved ikke om det er normalt .
Hvad stiller man op, hvad mener I om dette oplæg ? tak for i læste med så langt .