Blødning efter ks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
8 svar
1 synes godt om
1. februar 2014

Mallemus77

Den 20. januar fik jeg et pks. Jeg har ikke blødt overhovedet, før nu 11 dage efter. Mon jeg ska være nervøs over det?? Jeg bløder rimelig meget, det er ikke helt frisk blod - det er en anelse mørkt. Der er ingen klumper i. Maven har været lidt mere øm i dag end den ellers har været. 

Fik forøvrigt 2 skønne skønne små prinsesser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2014

lycly

Mallemus77 skriver:

Den 20. januar fik jeg et pks. Jeg har ikke blødt overhovedet, før nu 11 dage efter. Mon jeg ska være nervøs over det?? Jeg bløder rimelig meget, det er ikke helt frisk blod - det er en anelse mørkt. Der er ingen klumper i. Maven har været lidt mere øm i dag end den ellers har været. 

Blødte du heller ikke i dagene på hospitalet? For det burde de da så have bemærket

Anmeld

1. februar 2014

Mallemus77

Det gjorde jeg ikke nej. De var obs på det. Men lægerne sagde, at så længe jeg havde det godt, var de ikke bekymret....

Anmeld

1. februar 2014

Klumpe-dumpe

Mallemus77 skriver:

Det gjorde jeg ikke nej. De var obs på det. Men lægerne sagde, at så længe jeg havde det godt, var de ikke bekymret....

Jeg tror ikke du skal være nervøs, jeg blødte ganske kort efter aks, men nogle uger efter begyndte jeg at bløde ret voldsomt (og løb op på neo) der fik jeg afvide det var ganske normalt, at såret hvor moderkagen sad fast temmelig sikkert var faldet af

Anmeld

1. februar 2014

Lykke:)

Mallemus77 skriver:

Blødte du heller ikke på hospitalet? For der STYRT blødte jeg i et par dage.

Anmeld

1. februar 2014

Joan ( Smallie )

Kunne jo også værre din mens.

Jeg blødte efter jeg havde fået ks i 14 dage holdt med at bløde en uge og begyndte igen så og det var mens

Anmeld

1. februar 2014

Clisolka

Mallemus77 skriver:

Jeg tror ikke du skal være nervøs, hvis lægerne har sagt sådan til dig  

Jeg fik selv et aks for 3 år siden hvor jeg blødte fra dag 1 - og 5 uger frem 

Anmeld

1. februar 2014

Kløver

Tror det er ret normalt. Er jo normalt at bløde op til 8 uger efter fødslen uanset om det er vaginalt eller ved ks.men begynder det at lugte grimt eller surt, skal du søge læge, og er du usikker ville jeg også søge læge for en sikkerheds skyld

Anmeld

2. februar 2014

Mallemus77

I dag er blødningen næsten stoppet igen. Men nu har jeg så lige opdaget at jeg er meget hård omkring arret - så ska nok ha fat i lægen alligevel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.