Natascha og Bent

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
7 svar
6 synes godt om
1. februar 2014

Marts<3

Har lige set et afsnit af de Unge Mødre omkring de to. 

Normalt er jeg en rigelig "Hård" type, og har egentlig altid tænkt, at det var bedst at de fik fjernet deres barn! 

MEN! Mit mor-hjerte gik helt ned... Hvor er det dog synd for dem. De elsker den lille pige så højt! Og deres kærlighed til hinanden. De skal jo bare have lidt hjælp, intet andet. 

Bare tanken om at skulle aflevere mit barn på 4 dage. Havde gået helt ned med flaget og været vanvittig vred. Men de klare det med oprejst pande, og er ikke engang sure på kommunen. 

mit liv og person er så vanvittigt langt fra deres. men jeg har det tilfælles at vi begge har fået barn. Og kan derfor godt sætte mig ind i hvad de har været igennem. 

må alt lykke gå deres vej... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2014

TNBC

Marts<3 skriver:

Normalt er jeg en rigelig "Hård" type, og har egentlig altid tænkt, at det var bedst at de fik fjernet deres barn! 

MEN! Mit mor-hjerte gik helt ned... Hvor er det dog synd for dem. De elsker den lille pige så højt! Og deres kærlighed til hinanden. De skal jo bare have lidt hjælp, intet andet. 

Bare tanken om at skulle aflevere mit barn på 4 dage. Havde gået helt ned med flaget og været vanvittig vred. Men de klare det med oprejst pande, og er ikke engang sure på kommunen. 

mit liv og person er så vanvittigt langt fra deres. men jeg har det tilfælles at vi begge har fået barn. Og kan derfor godt sætte mig ind i hvad de har været igennem. 

er det ikke Lia(pigen)?? hende har de da fået tilbage.

Anmeld

1. februar 2014

Becks

Marts<3 skriver:

Jeg er enig med dig!

Synes det er SÅ forkert, at de i det mindste ikke fik lov, at prøve på et mor/barn hjem, før de fjernede Lia.. Heldigvis fik de hende tilbage igen, men de har jo mistet sindssygt meget på de måneder...

Og at de ikke engang, har ville tage med i overvejelserne, at hospitalet skrev de klarede det godt og så Lia´s behov er under al kritik...

Anmeld

1. februar 2014

Marts<3

Yurie skriver:

er det ikke Lia(pigen)?? hende har de da fået tilbage.

Ja, det ved jeg. 

Men bare hele forløbet omkring dem syntes jeg er trist... Selvom det ender godt, så skulle de undvære deres datter i 3 mdr... 

Anmeld

1. februar 2014

Marts<3

Becks skriver:

Jeg er enig med dig!

Synes det er SÅ forkert, at de i det mindste ikke fik lov, at prøve på et mor/barn hjem, før de fjernede Lia.. Heldigvis fik de hende tilbage igen, men de har jo mistet sindssygt meget på de måneder...

Og at de ikke engang, har ville tage med i overvejelserne, at hospitalet skrev de klarede det godt og så Lia´s behov er under al kritik...

Ja, det er vildt de ikke tog hospitalets udtalelser med... det var ikke okay...

Anmeld

1. februar 2014

Becks

Marts<3 skriver:

Ja, det er vildt de ikke tog hospitalets udtalelser med... det var ikke okay...

Præcis...

Og herregud, vi alle kan ikke rende rundt med IQ på over 100

De er så søde de 2, Lia skal nok få det godt hos dem...

Anmeld

1. februar 2014

Mortilxx

Marts<3 skriver:

Jeg er også selv en hård type, og har endda lavet en tråd om det tidligere hvor jeg også gav udtryk for, at jeg ikke synes de skulle have barnet. Men men men, jeg må indrømme at jeg har taget fejl! Jeg synes bestemt ikke de er de mest skarpe knive i skuffen, men de er modnet en del siden jeg så dem på skærmen første gang, og man kan virkelig se at de gerne vil gøre alt for at gøre det godt for deres datter. Jeg synes det er langt ude at man fjerner barnet på så tyndt et grundlag som det viser sig de har haft.
Det er forfærdeligt at de ikke har oplevet de første måneder af deres datters liv.

Anmeld

1. februar 2014

Marts<3

Nihell skriver:

Jeg er også selv en hård type, og har endda lavet en tråd om det tidligere hvor jeg også gav udtryk for, at jeg ikke synes de skulle have barnet. Men men men, jeg må indrømme at jeg har taget fejl! Jeg synes bestemt ikke de er de mest skarpe knive i skuffen, men de er modnet en del siden jeg så dem på skærmen første gang, og man kan virkelig se at de gerne vil gøre alt for at gøre det godt for deres datter. Jeg synes det er langt ude at man fjerner barnet på så tyndt et grundlag som det viser sig de har haft.
Det er forfærdeligt at de ikke har oplevet de første måneder af deres datters liv.

Præcis det samme jeg tænkte! Men heldigvis var der andre som godt kunne se det ulogiske i det. Bare synd det først gik igennem 3 mdr for sent! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.