Frygten for nåle.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

237 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. februar 2014

Anonym trådstarter

Ja som overskriften siger er det frygten for nåle der gør jeg skriver dette indlæg. Jeg skal her kl 21 stikke mig selv med en ægløsende sprøjte, jeg er simpelthen så nervøs og bange og er ikke sådan skide glad for nåle og har altid haft en frygt for det. Har ikke andre der kan gøre det for mig. Nogen der har nogen erfaringer og råd til det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Ja som overskriften siger er det frygten for nåle der gør jeg skriver dette indlæg. Jeg skal her kl 21 stikke mig selv med en ægløsende sprøjte, jeg er simpelthen så nervøs og bange og er ikke sådan skide glad for nåle og har altid haft en frygt for det. Har ikke andre der kan gøre det for mig. Nogen der har nogen erfaringer og råd til det?

1-2-3-stik.
Lad være med at overtænke det eller hidse dig selv op (nemt for mig at sige, har aldrig prøvet det, men har selv givet mange sprøjter).
Held og lykke.

Anmeld

1. februar 2014

esioul

Anonym skriver:

Nålen er så lille og fin. Man mærker det ikke.

Jeg satte musik på, sad og samlede mod, nev mig i maveskindet i det jeg stak.

Jeg er også nåleræd, men blev overrasket over så nemt det gik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.