Ikea Kanin søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.032 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. februar 2014

TineA

Hej alle
Jeg ville høre om én af Jer ligger inde med en nussekanin/klud fra Ikea, kaldet fabler.
Den er hvid og lyseblå.
Min dreng på 3,5 år har haft denne kanin siden han var nyfødt, men nu er nummer to kanin altså "stukket af".
Så vi ville være lykkelige hvis I kunne hjælpe - vi har før, da kanin nummer et blev væk, haft held med Jer her fra baby.dk, så det håber jeg på også at have denne gang!

På forhånd tak!!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2014

roenlund

Jeg tror måske jeg han en liggende et sted, kan ikke checke før i morgen når drengen ikke sover... husk mig gerne på det hvis jeg glemmer det :-)

Anmeld

1. februar 2014

TineA

roenlund skriver:

Jeg tror måske jeg han en liggende et sted, kan ikke checke før i morgen når drengen ikke sover... husk mig gerne på det hvis jeg glemmer det :-)

Det ville være så super fint, hvis du havde en sådan en gemmerne!
Hvis du har den, hvad vil du så have for den?

Anmeld

1. februar 2014

tine1985

Jeg tjekker også lige i morgen og vi stadig har vores et sted

Anmeld

1. februar 2014

TineA

tine1985 skriver:

Jeg tjekker også lige i morgen og vi stadig har vores et sted

Ej, hvor herligt! Hvad vil du have for den?

Anmeld

1. februar 2014

tine1985

Ingenting  

jeg vender tilbage i morgen

Anmeld

1. februar 2014

TineA

tine1985 skriver:

Ingenting  

jeg vender tilbage i morgen

Anmeld

2. februar 2014

TineA

Overhovedet ikke for at hundse, men har en af Jer fundet ud af om I havde Hr. Kanin liggende, som vi ville kunne arve? ??

Anmeld

2. februar 2014

Frk.S

TineA skriver:

Overhovedet ikke for at hundse, men har en af Jer fundet ud af om I havde Hr. Kanin liggende, som vi ville kunne arve? ??

Jeg har ikke én, men tror du ikke du skal citere dem der har henvendt sig, ellers er det jo ikke sikkert de ser at du har skrevet.

Anmeld

2. februar 2014

TineA

roenlund skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.