Årh nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

810 visninger
12 svar
4 synes godt om
1. februar 2014

Anonym trådstarter

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2014

Snevejr84

Anonym skriver:

https://www.baby.dk/debat/236477pi1/proever-at-bliv e-gravid/hmm---.aspx#GoToMessage

Ægløsningstesten var NEGATIV

Så længe i dyrker sex så er der stadig en god chance. Jeg har aldrig testet positiv på en ægløsnings test. Men er da blevet gravid alligevel

Anmeld

2. februar 2014

Anonym trådstarter

Snevejr84 skriver:

Så længe i dyrker sex så er der stadig en god chance. Jeg har aldrig testet positiv på en ægløsnings test. Men er da blevet gravid alligevel

Er det rigtigt ?? 1000 TAK for dit svar - det har reddet min aften

Anmeld

2. februar 2014

christina92

Anonym skriver:

https://www.baby.dk/debat/236477pi1/proever-at-bliv e-gravid/hmm---.aspx#GoToMessage

Ægløsningstesten var NEGATIV

Vi har altså heller aldrig brugt æl test det handler jo bare om at dyrke sex imellem sine mens'. Og pludselig er der gevinst 

Anmeld

2. februar 2014

Anonym trådstarter

christina92 skriver:

Vi har altså heller aldrig brugt æl test det handler jo bare om at dyrke sex imellem sine mens'. Og pludselig er der gevinst 

Når man har gjort de siden feb. 13 til nu og der har været alt imellem 28-39 dage imellem mens - så opgiver man lidt så har valgt at teste (gjorde det ikke men den første)

Anmeld

2. februar 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Når man har gjort de siden feb. 13 til nu og der har været alt imellem 28-39 dage imellem mens - så opgiver man lidt så har valgt at teste (gjorde det ikke men den første)

Men det behøver jo ikke at betyde, at du ikke har ægløsning, det kan jo sagtens handle om, at du bare ikke tester aggressivt nok til at finde LH-stigningen?

Anmeld

2. februar 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Men det behøver jo ikke at betyde, at du ikke har ægløsning, det kan jo sagtens handle om, at du bare ikke tester aggressivt nok til at finde LH-stigningen?

Kan det det ?? 1000 tak for svar

Anmeld

2. februar 2014

christina92

Anonym skriver:

Jeg forstår godt frustrationen!  

Hvor lang tid tog det med den første??

Anmeld

2. februar 2014

Anonym trådstarter

christina92 skriver:

Jeg forstår godt frustrationen!  

Hvor lang tid tog det med den første??

Stoppede med p-piller i august 2009 - blev gravid november 2009 - tabte barnet i uge 8 (december 2009) - blev gravid igen marts 2010

Anmeld

2. februar 2014

Snevejr84

Anonym skriver:

Er det rigtigt ?? 1000 TAK for dit svar - det har reddet min aften

Ja jeg kunne slet ikke fange min ægløsning med de test. Så der er stadig en chance

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.