Tallerkenrække ? hvor ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
7 svar
1 synes godt om
1. februar 2014

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Nogen der ved hvor man kan få tallerkenrækker til bøger til f.eks børneværelser. 

Har hørt nogen sige man kan få dem i bilka, men kan ikke finde dem, så er der nogen der kan hjælpe. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2014

Ayasmor

SANIE89 skriver:

Nogen der ved hvor man kan få tallerkenrækker til bøger til f.eks børneværelser. 

Har hørt nogen sige man kan få dem i bilka, men kan ikke finde dem, så er der nogen der kan hjælpe. 

Hvilken Bilka var du i? Jeg har nemlig købt mine i Bilka, hvor de stadig havde dem da jeg var der for et par uger siden. Det var Bilka i Tilst

Hilsen Sara

Anmeld

1. februar 2014

SANIE89

Har ikke kigget i bilka. formulerede forkert. kan ikke finde dem på deres hjemmeside  

Hvad gav du for den du købte ?. 

Anmeld

1. februar 2014

Ayasmor

SANIE89 skriver:

Har ikke kigget i bilka. formulerede forkert. kan ikke finde dem på deres hjemmeside  

Ahh på den måde Jeg gav 99 for dem dengang.. Mener dog, at de er sat en anelse op nu

Anmeld

1. februar 2014

Ayasmor

SANIE89 skriver:

Fandt dem

her

Anmeld

1. februar 2014

SANIE89

Årh mange mange tak den skal jeg ud og have fat i til kærestens datters værelse så der kan komme styr på bøgerne. 

Ved du hvordan den er at male ? 

Anmeld

1. februar 2014

Ayasmor

SANIE89 skriver:

Årh mange mange tak den skal jeg ud og have fat i til kærestens datters værelse så der kan komme styr på bøgerne. 

Ved du hvordan den er at male ? 

Det var så lidt Vi er meget glade for de 2 min datter har derhjemme, som vi netop bruger til bøger

Der må jeg desværre være dig svar skyldig. Har ikke prøvet at male dem, men tænker ikke, at det er det mest besværlige

Anmeld

1. februar 2014

SANIE89

Tænker også det burde være muligt at male dem. 

Så de passer til værelset og er det med farver. værelset er bare hvidt nemlig . 

Men tak for hjælpen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.