Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogen der ved hvor man kan få tallerkenrækker til bøger til f.eks børneværelser.
Har hørt nogen sige man kan få dem i bilka, men kan ikke finde dem, så er der nogen der kan hjælpe.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SANIE89 skriver: Nogen der ved hvor man kan få tallerkenrækker til bøger til f.eks børneværelser. Har hørt nogen sige man kan få dem i bilka, men kan ikke finde dem, så er der nogen der kan hjælpe.
Har ikke kigget i bilka. formulerede forkert. kan ikke finde dem på deres hjemmeside
Hvad gav du for den du købte ?.
SANIE89 skriver: Har ikke kigget i bilka. formulerede forkert. kan ikke finde dem på deres hjemmeside Hvad gav du for den du købte ?.
Fandt dem her
Årh mange mange tak den skal jeg ud og have fat i til kærestens datters værelse så der kan komme styr på bøgerne.
Ved du hvordan den er at male ?
SANIE89 skriver: Årh mange mange tak den skal jeg ud og have fat i til kærestens datters værelse så der kan komme styr på bøgerne. Ved du hvordan den er at male ?
Det var så lidt Vi er meget glade for de 2 min datter har derhjemme, som vi netop bruger til bøger Der må jeg desværre være dig svar skyldig. Har ikke prøvet at male dem, men tænker ikke, at det er det mest besværlige
Tænker også det burde være muligt at male dem.
Så de passer til værelset og er det med farver. værelset er bare hvidt nemlig .
Men tak for hjælpen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128