Kan først starte i BH når han er 3 1/2 år??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
4 svar
2 synes godt om
1. februar 2014

Ida b

Jeg har lige fået at vide af min søns institution, at der først er en børnehaveplads til ham engang til sommer. Han er lige blevet 3 år og er den ældste i vuggestuen, keder sig enormt da de sjældent er ude på legepladsen. Der er rigtig mange helt små, og meget få han leger med. Han udtrykker hver dag, at han er ked af at skulle derhen. Er det bare mig eller ville i også være lidt utilfredse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2014

PernilleogLouis

Ida b skriver:

Jeg har lige fået at vide af min søns institution, at der først er en børnehaveplads til ham engang til sommer. Han er lige blevet 3 år og er den ældste i vuggestuen, keder sig enormt da de sjældent er ude på legepladsen. Der er rigtig mange helt små, og meget få han leger med. Han udtrykker hver dag, at han er ked af at skulle derhen. Er det bare mig eller ville i også være lidt utilfredse?

Ville nok ik være utilfreds - de kan jo ik gøre noget ved der ik er nogen pladser i bh. Ellers må du ud og kigge på nye børnehaver?? 

Anmeld

1. februar 2014

TNBC

Ida b skriver:

Man kan jo ikke være utilfreds over noget de ikke rigtige er herrer ovre. Han kan jo ikke starte før der er en plads til ham.
Har I søgt flere steder?

Anmeld

1. februar 2014

BetonSlotsPrinsesserne

Ida b skriver:

Min pige var ogs 3 1/2 år da hun startede i BH, pga børnehaverne fyldt op med kommende skolebørn.
Jeg var lige begyndt at se mig rundt efter andre BH'er pga jeg synes hun faldt lidt tilbage a i udvikling. Men fik så om at hun ku få den plads jeg ønskede i skovbørnehaven, hvor hun ogs først ku starte efter sommerferien.
Her bed jeg bare i det sure æble (og en pige som fortsatte i DP), og har idag en pige som trives og er langt fremme...

Hvis din dreng er så ked a det, ville jeg klart se efter nye/andre BH'er i nærheden ! Og gør VG opmærksom på hans 'mistrivsel'..

Anmeld

1. februar 2014

Chris86

Ligger vuggestuen sammen med børnehaven? For hvis ku de vel "låne" ham lidt i børnehaven, når de ik havde så mange børn evt?
Sådan gør de hos os, så de store fra vuggestuen gerne er sammen med børnehavebørnene af og til..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.