Vil så gerne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
8 svar
2 synes godt om
31. januar 2014

Højgaard

Hej - jeg er ny herinde.. 

Min mand og jeg har haft ubeskyttet sex med vilje, i håb om at jeg vil blive gravid. Men jeg vil det så meget, at jeg er bange for at det er med til at påvirke min mens og min krop.. 

Jeg skulle have haft mens i onsdags, men har ikke rigtig blødt før her i dag (lyserødt på papiret og meget lidt plet blødning på bind - undskyld detaljerne). 

Jeg tænker at tage en g-test i morgen tidlig, men egentlig er jeg lidt bange for at blive skuffet.. 

Håber nogen af jer har gode råd og vil dele ud af sin erfaring til en nybegynder som mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2014

Milas14

Jeg har selv prøvet at være meget fokuseret på at blive gravid, men det kom der ikke nogen graviditet af! Tog osse ægløsningstest i tide og utide.. Det var først da jeg slog det ud af hovedet at jeg blev gravid med nr 2 ... Jeg tog på ferie med min ældste søn og da jeg kom hjem og havdet savnet min daværende mand blev jeg gravid samme måned )

Anmeld

2. februar 2014

cwl

Højgaard skriver:

Min mand og jeg har haft ubeskyttet sex med vilje, i håb om at jeg vil blive gravid. Men jeg vil det så meget, at jeg er bange for at det er med til at påvirke min mens og min krop.. 

Jeg skulle have haft mens i onsdags, men har ikke rigtig blødt før her i dag (lyserødt på papiret og meget lidt plet blødning på bind - undskyld detaljerne). 

Jeg tænker at tage en g-test i morgen tidlig, men egentlig er jeg lidt bange for at blive skuffet.. 

Håber nogen af jer har gode råd og vil dele ud af sin erfaring til en nybegynder som mig

Har du testet?

Anmeld

2. februar 2014

Højgaard

Nej, jeg testede ikke, i stedet fik jeg mens. Så er egentlig bare gået ud fra at jeg ikke er gravid. 

Jeg må også bare prøve at slå min skruk ud af hovedet og satse på at det en dag kommer

Anmeld

2. februar 2014

Sitrani

Højgaard skriver:

har hørt om mange der har det lige som dig... Herhjemme prøver vi at få nummer 2, indtil videre i anden cyklus, og forventer (ikke) mens d. 15 Vi lavede vores datter i andet forsøg, så håber det er lige sådan med nummer 2 .... Prøv at slå det ud af hovedet, undersøg din cyklus lidt, så du ved cirka hvornår du er mest frugtbar - det har jeg gjort, og så sexer vi ellers bare når vi har lyst, plus omkring ægløsningen Jeg gider ikke ægløsningstests osv. Men ved hvilke tegn jeg kan kigge efter for at vide hvad tid på måneden jeg har bedst mulighed for at blive gravid Tænker ikke så meget på det, for har arbejde og en datter der også har en hverdag der skal fungerer, så min opmærksomhed er mest rettet med dagligdagsting

Anmeld

2. februar 2014

cwl

Højgaard skriver:

Nej, jeg testede ikke, i stedet fik jeg mens. Så er egentlig bare gået ud fra at jeg ikke er gravid. 

Jeg må også bare prøve at slå min skruk ud af hovedet og satse på at det en dag kommer

Øv øv altså. Håber du snart får de gyldne streger

Anmeld

2. februar 2014

FrkGranger

Kan kun sige som de andre.

Slå det ud af hovedet, fordyb sig i noget andet og gør det når I har lyst og ikke når det er "den rigtige tid".

Vi prøvede 3 år med meget fokus, vi havde ventet på jeg var færdig med uddannelse.

Vi opgav den naturlige måde og gik til lægen fik taget prøver og en henvisning til fertilitetsbehandling, og da vi skulle have taget de blodprøver de skulle bruge ca 14 dage efter var jeg gravid. Er nu i 25 uge og er stadig høj over det lykkedes..

Anmeld

12. februar 2014

Højgaard

Tak for jeres råd!

Jeg prøver ihærdigt på at undgå at tænke på det. Men med små børn rendende omkring en, kan det altså godt være svært.. (studerer til pædagog pt. i praktik i vuggestue). Men de kan jo også være med til at køre mig træt, så jeg pt. ikke lige har behov for at tænke på at jeg bare skal have en lille snart. Men inderst inde vil jeg jo alligevel gerne. Dertil synes jeg også at det måske er bedst med at vente til jeg er færdig uddannet, men det ved jeg heller ikke om det er??!

Anmeld

12. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Højgaard skriver:

Tak for jeres råd!

Jeg prøver ihærdigt på at undgå at tænke på det. Men med små børn rendende omkring en, kan det altså godt være svært.. (studerer til pædagog pt. i praktik i vuggestue). Men de kan jo også være med til at køre mig træt, så jeg pt. ikke lige har behov for at tænke på at jeg bare skal have en lille snart. Men inderst inde vil jeg jo alligevel gerne. Dertil synes jeg også at det måske er bedst med at vente til jeg er færdig uddannet, men det ved jeg heller ikke om det er??!

der er fordele og ulemper ved alt. Hvis i føler for en baby i jeres liv og jeres økonomi kan klare det, så gør det! Masser af mennesker har fået børn under uddannelse og det er gået fint!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.