Hjælp til bryllupsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
8 svar
3 synes godt om
31. januar 2014

Anonym trådstarter

Har brug for jeres syn på sagen

Sagen er den at vi om lidt har bryllupsdag, og har allieret mig med min mands kollega, så han har fri den dag (han arbejder nat) bedsterne henter børnene og kører dem hjem og putter i deres senge

Har fundet et lille romantisk sted, jeg ved min mand gerne vil prøve, og har planer om at reservere bord

MEN jeg har samtidig planer om en tur ned og få parmassage og doktorfisk, Massagen foregår på to brikse, med to massører i samme rum og er med aromaterapi olie.

Min mand er ikke så glad for at smide tøjet foran andre, bryder sig bla ikke om svømmehal( også pga vandet) men han har ofte ondt i hovedet pga spændinger, og tænkte at det kunne give en dejlig oplevelse vi var sammen afsted på den måde

Lyder det helt hen i skoven eller som en god tanke

Trænger til at lave noget andet end biffen hver gang, som i øvrigt også har lukket den dag, både her og i nabobyen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes det lyder som en rigtig god ide, da det er noget i ska sammen! Vh stine

Anmeld

31. januar 2014

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Syntes det lyder som en rigtig god ide, da det er noget i ska sammen! Vh stine

Tak, håber også det kunne gøre at han kunne få masserer lidt myoser væk var bare i tvivl om det lød helt tosset

Anmeld

31. januar 2014

Mor Christa

Det lyder så absolut ikke tosset - det lyder super dejligt og hyggeligt. Jeg ville elske en sådan tur!!
Så hvis du tror han godt kan klare mosten og smide tøjet for at få lidt massage, så synes jeg bestemt i skal gøre det! 

Anmeld

31. januar 2014

Anonym trådstarter

Mor Christa skriver:

Det lyder så absolut ikke tosset - det lyder super dejligt og hyggeligt. Jeg ville elske en sådan tur!!
Så hvis du tror han godt kan klare mosten og smide tøjet for at få lidt massage, så synes jeg bestemt i skal gøre det! 

Tak, det håber jeg, men er meget i tvivl om jeg skal spørge, om han en gang kunne være interesseret i sådan en tur

Anmeld

31. januar 2014

Mor Christa

Anonym skriver:

Tak, det håber jeg, men er meget i tvivl om jeg skal spørge, om han en gang kunne være interesseret i sådan en tur

Hmm.. Det kunne man jo gøre, ja..
Jeg tror at jeg havde ladet være, og så overrasket ham i stedet, og hvis han så ABSOLUT ikke vil, så må I jo lade være. Men det er jo individiuelt hvordan man ser på det  

Anmeld

31. januar 2014

Anonym trådstarter

Mor Christa skriver:

Hmm.. Det kunne man jo gøre, ja..
Jeg tror at jeg havde ladet være, og så overrasket ham i stedet, og hvis han så ABSOLUT ikke vil, så må I jo lade være. Men det er jo individiuelt hvordan man ser på det  

Ja ville også gerne det var en overraskelse, men koster 1200kr ialt, så er jo ret mange penge hvis han så ikke vil

Uh det er altså svært, min mand er bare så svær, for der er ikke meget han sådan gider

Anmeld

31. januar 2014

Mor Christa

Anonym skriver:

Ja ville også gerne det var en overraskelse, men koster 1200kr ialt, så er jo ret mange penge hvis han så ikke vil

Uh det er altså svært, min mand er bare så svær, for der er ikke meget han sådan gider

Åh det er også så træls sådan noget!! 
Og ja, det er ski lidt dyrt hvis han så ikke vil alligevel :b 
Den er svær!

Anmeld

31. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er jo slet ik sikkert at han behøver at smide tøjet, han ka jo bare få massage udenpå trøjen! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.