Lina i X-factor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2014

Mamalou

MyLove E skriver:

83 :-D:-D:-D

Ja okay - det var vist en regnefejl fra min side…

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2014

TNBC

Mamalou skriver:

Synes BT skrev 2002

Jon har jeg aldrig været tosset med, heller ikke den gang.

Uhh jeg var teenager..

Nej Jon var jeg heller ikke vild med, men det viste sig jo også at de faktisk valgte den forkerte vinder, da hun jo helt sikkert har klaret sig meget bedre end han har. og er meget meget bedre

Anmeld

31. januar 2014

Mamalou

Yurie skriver:

Uhh jeg var teenager..

Nej Jon var jeg heller ikke vild med, men det viste sig jo også at de faktisk valgte den forkerte vinder, da hun jo helt sikkert har klaret sig meget bedre end han har. og er meget meget bedre

Det har du ret i. Jeg tror det har været svært for Jon at blive kendt, og det nok derfor det er endt som det er. Julie har klaret sig rigtig godt på egen hånd. Måske hun var bedre hjulpet ved at tabe finalen den gang.

Anmeld

31. januar 2014

TNBC

Mamalou skriver:

Det har du ret i. Jeg tror det har været svært for Jon at blive kendt, og det nok derfor det er endt som det er. Julie har klaret sig rigtig godt på egen hånd. Måske hun var bedre hjulpet ved at tabe finalen den gang.

Jeg synes meget tit at det er 2eren der klarer sig bedre. Jeg tror der er for meget press og stress når man vinder og man skal bare ud med et album så hurtigt og alle vil snakke med en, og lige pludselig er man ikke spændende længere.

Anmeld

31. januar 2014

MyLove E

Yurie skriver:

Uhh jeg var teenager..

Både i dag og den gang. Er jeg sikker på at d valgte ham fordi de godt vidste hun nok skulle klare sig selv

Jeg gik på Højskole i Rønde, tæt på hvor Jon kommer fra. Han gik i byen samme sted ( selvom han var ALT for lille) Jeg fik hans autograf en aften, men han var så stiv han knap kunne stave til Jon

Anmeld

31. januar 2014

Elvers

Jeg blev helt glad for at se 90'er-stilen igen Buffalos, spikes og frikadeller kom tibage!!!

Anmeld

31. januar 2014

TNBC

MyLove E skriver:

Både i dag og den gang. Er jeg sikker på at d valgte ham fordi de godt vidste hun nok skulle klare sig selv

Jeg gik på Højskole i Rønde, tæt på hvor Jon kommer fra. Han gik i byen samme sted ( selvom han var ALT for lille) Jeg fik hans autograf en aften, men han var så stiv han knap kunne stave til Jon

Jeg tror også de valgte ham fordi han var en ung fyr og pigerne elskede ham. det sælger jo..

Ja han kunne vist godt li at feste. var han ikke 17 da han vandt?

Anmeld

31. januar 2014

Mimic

Mamalou skriver:

Hvaaaa sker der for frisuren? Jeg kan slet ikke følge hende… Tænker teletubbies

og som prikken over I'et; Patrick der var hjælpedommer for Lina i aften er også ham der hedder "Glamboy P" og som skal synge til det danske melodi grandprix i år

Anmeld

31. januar 2014

morethanperfect

Mamalou skriver:

Hvaaaa sker der for frisuren? Jeg kan slet ikke følge hende… Tænker teletubbies

Syns godt nok de 3 er helt ude i hegnet i dag
Sådan ser man da ikke ud
Kunne slet ikke tage det seriøst i dag når Lina og hendes hjælpedommere så sådan ud .. 

Anmeld

1. februar 2014

Mettefpigen

Jeg synes det er fint :-) folk skal heller ikke ligne hinanden..... det er super fedt at være anderledes :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.