Bekymret for min huha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. januar 2014

Anonym trådstarter

Hej tøser, efter nogen tids tagen-sammen, gik jeg til lægen i dag fordi jeg for nogen tids den opdagede en knop på min livmoderhals på størrelse med hovedet på en knappenål (uden plastik). Han fik taget en prøve som jeg vil få besked på sidst i næste uge...
Men fik sket ikke spurgt om der var noget at bekymre sig for...
Er der mon nogen derude der har prøvet noget lignende? Er der noget at være bekymret for?
Jeg tænker bare selv at den jo ikke plejer at være der og derfor burde jeg få det tjekket, men det store spørgsmål er jo hvorvidt det er ufarligt eller ej, og det er det der kører rundt i ægget på mig nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2014

Sitrani

Anonym skriver:

Hej tøser, efter nogen tids tagen-sammen, gik jeg til lægen i dag fordi jeg for nogen tids den opdagede en knop på min livmoderhals på størrelse med hovedet på en knappenål (uden plastik). Han fik taget en prøve som jeg vil få besked på sidst i næste uge...
Men fik sket ikke spurgt om der var noget at bekymre sig for...
Er der mon nogen derude der har prøvet noget lignende? Er der noget at være bekymret for?
Jeg tænker bare selv at den jo ikke plejer at være der og derfor burde jeg få det tjekket, men det store spørgsmål er jo hvorvidt det er ufarligt eller ej, og det er det der kører rundt i ægget på mig nu...

Hvordan opdagede du den knop? Og er du gravid?

jeg har aldrig selv prøvet det, men synes da du skal slå koldt vand i blodet  Det er selvfølgelig aldrig sjovt at skulle gå og vente, men prøv at tænk positivt, der er sikkert ikke noget i vejen med dig 

Anmeld

31. januar 2014

Anonym trådstarter

Ha ha, det spurgte lægen mig også efter, men kort fortalt så mærkede jeg efter (var lidt nysgerrig efter hvordan jeg var helet efter min fødsel)
Og nej, jeg er ikke gravid
Jeg prøver også at slå koldt vand i blodet, men til tider kan tankerne jo løbe af med en...
Og tak for dit søde svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.