Hader mig selv i dag !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
10 svar
4 synes godt om
31. januar 2014

MyLove E

Jeg kan ikke gøre noget rigtigt i dag

Fik et mindre stress/angstanfald på arbejde i dag. Det var helt uden grund. men jeg vil jo være den bedste til alt.....

Er så også tovholder på mit hold ved Skive på vægten. Ja det kan jeg så heller ikke finde ud af.
Fik skrivet helt forkert ja ca 8 kilo :-(

Jeg er bare så ked af at jeg ee så dårlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2014

Sandratoft

MyLove E skriver:

Fik et mindre stress/angstanfald på arbejde i dag. Det var helt uden grund. men jeg vil jo være den bedste til alt.....

Er så også tovholder på mit hold ved Skive på vægten. Ja det kan jeg så heller ikke finde ud af.

til dig, du må ikke være så hård ved dig selv, alle kan have en dårlig dag. Og hvis du har haft et angstanfald i dag, er der ingen der kan bebrejde dig det, det er ikke noget man selv vælger at få 

Anmeld

31. januar 2014

tarkoflen

MyLove E skriver:

Øv hvor træls med sådan en dag, men du må ikke slå dig selv oveni hovedet med en detalje som 8 kg. det er træls, det er jeg helt med på, men alle kan have en dårlig dag og vi laver alle fejl! Husk på du er ikke den eneste, der laver fejl

håber du får en god aften og i morgen bliver en bedre dag

Anmeld

31. januar 2014

MyLove E

Sandratoft skriver:

til dig, du må ikke være så hård ved dig selv, alle kan have en dårlig dag. Og hvis du har haft et angstanfald i dag, er der ingen der kan bebrejde dig det, det er ikke noget man selv vælger at få 

Anmeld

31. januar 2014

MyLove E

tarkoflen skriver:

Øv hvor træls med sådan en dag, men du må ikke slå dig selv oveni hovedet med en detalje som 8 kg. det er træls, det er jeg helt med på, men alle kan have en dårlig dag og vi laver alle fejl! Husk på du er ikke den eneste, der laver fejl

håber du får en god aften og i morgen bliver en bedre dag

Anmeld

31. januar 2014

lille-fisen

Stop med at banke dig selv i hovedetVi har helt ærligt alle sammen dage der er mega øv, hvor alt går galt eller man ikke synes man kan gøre noget rigtigt. Heldigvis er der en ny dag i morgen

Anmeld

31. januar 2014

MyLove E

lille-fisen skriver:

Stop med at banke dig selv i hovedetVi har helt ærligt alle sammen dage der er mega øv, hvor alt går galt eller man ikke synes man kan gøre noget rigtigt. Heldigvis er der en ny dag i morgen

Ja jeg ved det godt Har det også allerede bedre

Anmeld

31. januar 2014

Carina:-)

Du skal ikke være så hård ved dig selv

Hvis det kan trøste ,så lavede jeg en tastefejl der kostede 52.000 .

Nu kan jeg så gå igang med at arbejde på at få nogen af pengene hjem,men en del vil være gået tabt -da ikke det hele kan trækkes tilbage 

Sådan går det når man vil spise fasterlavnsboller samtidig med man sidder med udbudsmateriale.

Alle kan lave fejl,og selv om det kan være svært så skal man huske man er kun et menneske 

Anmeld

31. januar 2014

MyLove E

Carina:-) skriver:

Du skal ikke være så hård ved dig selv

Hvis det kan trøste ,så lavede jeg en tastefejl der kostede 52.000 .

Nu kan jeg så gå igang med at arbejde på at få nogen af pengene hjem,men en del vil være gået tabt -da ikke det hele kan trækkes tilbage 

Sådan går det når man vil spise fasterlavnsboller samtidig med man sidder med udbudsmateriale.

Alle kan lave fejl,og selv om det kan være svært så skal man huske man er kun et menneske 

Det kan faktisk godt trøste mig lidt. . PUHA det er mange penge. Fastelavns boller er made by the devil

Anmeld

31. januar 2014

Carina:-)

MyLove E skriver:

Det kan faktisk godt trøste mig lidt. . PUHA det er mange penge. Fastelavns boller er made by the devil

Ja,men den smagte godt 

Ej jeg bandede da også,men har bare lært på den hårde måde at jeg ikke kan tåle den belastning det er at bebrejde mig selv ting som jeg ikke har gjort bevist .

Så nu bander jeg,og så ryster jeg det af mig igen (eller forsørger ihvertfald  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.