Madrasser til barnevogn/lift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.366 visninger
10 svar
1 synes godt om
31. januar 2014

Lelulu

Halløj.

Det måske et dumt spørgsmål 

Men følger der ikke madrasser med når man køber barnevogn og lift?

Og hvad med ting som fluenet, regnslag og barnevognsele?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2014

Kris89

ingen spørgsmål er dumme

vi købte sådan en startpakke sammen med barnevogn, som var med, madras, net, dyne, pude, betræk og barnevognsselen

Anmeld

31. januar 2014

Lelulu

Kris89 skriver:

ingen spørgsmål er dumme

vi købte sådan en startpakke sammen med barnevogn, som var med, madras, net, dyne, pude, betræk og barnevognsselen

Ja så godt de forskellige startpakker på ønskebørn.dk Men har kigget lidt rundt og tror det kan gøres billigere. I hvert fald basic start pakke.

Synes også at jeg har set flere steder at der føre madras med barnevognen. Ved så ikke om det var et tilfælde eller om det gælder alle 

Anmeld

31. januar 2014

Kris89

Lelulu skriver:

Ja så godt de forskellige startpakker på ønskebørn.dk Men har kigget lidt rundt og tror det kan gøres billigere. I hvert fald basic start pakke.

Synes også at jeg har set flere steder at der føre madras med barnevognen. Ved så ikke om det var et tilfælde eller om det gælder alle 

må indrømme jeg ikke kan huske om madrassen til barnevognen var med i startpakken eller fulgte med barnevognen...

mener den var med i startpakken. tror vi gav 8-900 kr. for den pakke i babysam...

muligt den kan laves billigere det var det eneste vi stod og skulle have købt af ny, så vi bestilte bare

Anmeld

31. januar 2014

Lelulu

Kris89 skriver:

må indrømme jeg ikke kan huske om madrassen til barnevognen var med i startpakken eller fulgte med barnevognen...

mener den var med i startpakken. tror vi gav 8-900 kr. for den pakke i babysam...

muligt den kan laves billigere det var det eneste vi stod og skulle have købt af ny, så vi bestilte bare

Okay fair nok  ellers tak for hjælpen.

Anmeld

31. januar 2014

FrkGranger

Har selv lige været i ønske børn og med deres start pakke med Trille vogn følger der ikke madrasser med

Anmeld

31. januar 2014

LinLin

Hvis der følger en madras med er det som regel en meget dårlig, tynd een... Det har der i hvert fald været til de to jeg har købt. Så har købt nogle andre til både lift og barnevogn.

Anmeld

31. januar 2014

Lelulu

FrkGranger skriver:

Har selv lige været i ønske børn og med deres start pakke med Trille vogn følger der ikke madrasser med

Okay .. Så fik jeg da det på plads.  Er igang med babybudgettet 

Tak for hjælpen

Anmeld

31. januar 2014

De3Guldklumper

Lelulu skriver:

Halløj.

Det måske et dumt spørgsmål 

Men følger der ikke madrasser med når man køber barnevogn og lift?

Og hvad med ting som fluenet, regnslag og barnevognsele?

Hvis du bare skal købe en barnevogn som ikke er en del af en startpakke - så følger der intet med ikke engang lift.

Anmeld

31. januar 2014

LinLin

Pylle3 skriver:

Hvis du bare skal købe en barnevogn som ikke er en del af en startpakke - så følger der intet med ikke engang lift.

Det kommer an på mærke så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.