Har brug for nogle super gode ideer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2014

MissTas

Alberthe_iben skriver:

ja, det kan du nemlig. jamen jeg er selv helt vild med den... Køb den, du vil ikke fortryde

det gør jeg tusind tak.. håber min datter vil elske den!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2014

Maja_4000

Vi har Aqua doodle og den var da meget sjov i et halvt års tid.. Men så begyndte hun at ville tegne med bestemte farver osv... Så hvis den findes med 'rigtige' tuscher vil jeg anbefale det..

Derudover vil jeg sige bObles! Caroline bruger sine hver dag og har gjort er sidste to år (hun fik den første i 1 års fødselsdagsgave)

Anmeld

31. januar 2014

LilleSmølf

MissTas skriver:

Hej piger

Sagen er den at min dejlige datter fylder 2 år om 3 uger og aner simpelthen ikke hvad vi skal købe til hende :/ Hun fik så meget i julegave og mangler generelt bare ikke noget. Har fundet lidt ønsker til venner og familie og vi har selv købt den store lego duplo zoo, men mangler en ting mere til hende.

Hun har dukker, dukkevogn, tilbehør, legekøkken med alt der tilhører, andet lego duplo, løbecykel, feernes støvlehus, fepindsvin mm. så jeg er simpelthen lost hvad vi mere skal købe til hende.

Nogle der har nogle vildt gode ideer til hvad der kunne være et hit til en på 2 år? vil helst ikke give hende tøj, da vi køber det ved siden af når hun mangler.

på forhånd, tak

Vi har samme slags luksusproblem - drengen mangler aldrig noget.

Hvad med et årskort til Zoo, Tivoli, Legoland, etc.? En biograftur eller måske noget børnevenligt fra en af de der Smartbox æsker? En eller anden oplevelse af en art

Anmeld

31. januar 2014

JeanetteK

Hvad med forskellige børnebøger? Børn elsker at få læst historier igen og igen og igen.. Min lille Alma har denne her bog  http://www.mammashop.dk/min-ven-bamsebjornen-personlig-bog-dansk.html . Det er en personlig børnebog, hvor hendes navn og vores navne er i. Hun elsker at få læst historien med sig selv i og gerne mere end én gang. Den er helt sikkert også et hit, når hun bliver ældre. Når lillemand også snart kommer til verden, så skal han i hvert fald også have "sin egen" bog 

Anmeld

31. januar 2014

MissTas

LilleSmølf skriver:

Vi har samme slags luksusproblem - drengen mangler aldrig noget.

Hvad med et årskort til Zoo, Tivoli, Legoland, etc.? En biograftur eller måske noget børnevenligt fra en af de der Smartbox æsker? En eller anden oplevelse af en art

Ja, det er så svært når de intet mangler! Man er nok lidt for slem til bare selv at købe når man sys de skal ha det  Hehe! Tænker bare hun kun blir 2, så om hun helt vil forstå ideen i det er jeg lidt i tvivl om. Købte den Aqua doodle til hende også, så må jeg se om den bliver er hit ellers tak for ideer

Anmeld

31. januar 2014

MissTas

JeanetteK skriver:

Hvad med forskellige børnebøger? Børn elsker at få læst historier igen og igen og igen.. Min lille Alma har denne her bog  http://www.mammashop.dk/min-ven-bamsebjornen-personlig-bog-dansk.html . Det er en personlig børnebog, hvor hendes navn og vores navne er i. Hun elsker at få læst historien med sig selv i og gerne mere end én gang. Den er helt sikkert også et hit, når hun bliver ældre. Når lillemand også snart kommer til verden, så skal han i hvert fald også have "sin egen" bog 

Hun kan godt li bøger ja, men bare ikke sådan helt vildt og hun har aldrig haft ro i røven til at få læst ordentlig historie. Det har hun ikke gidet endnu og sys alligevel hun har en he. Tallerken reol med bøger har godt haft kigget på dem fra kidstoria, hvor der både er navn og billede af barnet selv, altså hvor hun selv er hovedperson i bogen hvor hendes ansigt er på hovedpersonens..  Den er ret fin

Anmeld

31. januar 2014

MissTas

Maja_4000 skriver:

Vi har Aqua doodle og den var da meget sjov i et halvt års tid.. Men så begyndte hun at ville tegne med bestemte farver osv... Så hvis den findes med 'rigtige' tuscher vil jeg anbefale det..

Derudover vil jeg sige bObles! Caroline bruger sine hver dag og har gjort er sidste to år (hun fik den første i 1 års fødselsdagsgave)

Jeg endte med at købe Aqua doodle, men den anden med rigtige tusser hed fra 4 år, så tænkte jeg ku begynde med Aqua doodle og så skifte når ikke den var sjov mere ellers tak for råd 

Anmeld

31. januar 2014

modesty

MissTas skriver:

Hej piger

Sagen er den at min dejlige datter fylder 2 år om 3 uger og aner simpelthen ikke hvad vi skal købe til hende :/ Hun fik så meget i julegave og mangler generelt bare ikke noget. Har fundet lidt ønsker til venner og familie og vi har selv købt den store lego duplo zoo, men mangler en ting mere til hende.

Hun har dukker, dukkevogn, tilbehør, legekøkken med alt der tilhører, andet lego duplo, løbecykel, feernes støvlehus, fepindsvin mm. så jeg er simpelthen lost hvad vi mere skal købe til hende.

Nogle der har nogle vildt gode ideer til hvad der kunne være et hit til en på 2 år? vil helst ikke give hende tøj, da vi køber det ved siden af når hun mangler.

på forhånd, tak

Modellervoks, puslespil, huskespil a la memory og billedlotteri, fingermaling.

Anmeld

31. januar 2014

MissTas

modesty skriver:

Modellervoks, puslespil, huskespil a la memory og billedlotteri, fingermaling.

Rigtig gode ideer modellervoks tør jeg dog ikke endnu, men de andre ideer var rigtig fine billedlotteri var faktisk en god ide også med hensyn til at styrke sanserne lidt og evt. styrke sproget

Anmeld

31. januar 2014

modesty

MissTas skriver:

Rigtig gode ideer modellervoks tør jeg dog ikke endnu, men de andre ideer var rigtig fine billedlotteri var faktisk en god ide også med hensyn til at styrke sanserne lidt og evt. styrke sproget

Bøger med flapper, luger, ting der kan trækkes i o.s.v. er også et hit herhjemme. 

M.h.t. modellervoks, så laver min søn ikke så meget selv, udover pølser og pandekager.  Det er mest os forældre der former, men han ELSKER at kigge på og fortælle os hvad vi skal lave. Og det sviner ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.