Mit hoved stikker aaaaf! ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
4 svar
1 synes godt om
31. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

'Aaaaamen altså, jeg tænker og tænker og tænker på den graviditet der forhåbentlig snart kommer til os

Lige nu kører den på højtryk omkring "hvis jeg nu bliver gravid i den kommende cyklus, så vil termin ligge samme dag som vores søns fødselsdag. hvordan grejer man det uden at skuffe storebror hvis fødsel og fødselsdag skulle falde sammen? vil han acceptere altid at skulle dele fest med den lille?"

Seriøst! Det er jo så latterligt! Løsningerne skal jo nok dukke op og det er jo overhovedet ikk sikkert at jeg bliver gravid nu! (så kommer næste bekymring så. Hvordan gør man med et julebarn!!!!) hoooold nu k*****t. Kan slet ikk styre det, og gør hvad jeg kan for ikke at dele for meget a det med kæresten han vil jo tro jeg er ved at få pip!  Haha 

er det kun mig der er lettere sindsyg eller går i også i selvsving engang imellem?  

Mor11

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

I det mindste er jeg holdt op med decideret at frygte en fødsel tæt på sønnens fødselsdag  Hehe

Anmeld

31. januar 2014

Papillon

Ens tanker nogen gange.. Man ville næsten hellere være foruden

Jeg havde også tanker om den eventuelle termin i nogle af cyklusserne, og fik også tanken, om vi skulle lade være med at prøve lige den måned, hvor det muligvis kunne give et julebarn, men kom fra det igen 

Jeg har ikke så meget andet at sige, end at ordner sig til sidst, uanset hvor terminen kommer til at ligge 

Anmeld

31. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Papillon skriver:

Ens tanker nogen gange.. Man ville næsten hellere være foruden

Jeg havde også tanker om den eventuelle termin i nogle af cyklusserne, og fik også tanken, om vi skulle lade være med at prøve lige den måned, hvor det muligvis kunne give et julebarn, men kom fra det igen 

Jeg har ikke så meget andet at sige, end at ordner sig til sidst, uanset hvor terminen kommer til at ligge 

Præcis det er simpelthen så åndsvagt 

Anmeld

31. januar 2014

LinLin

Mor11 skriver:

'Aaaaamen altså, jeg tænker og tænker og tænker på den graviditet der forhåbentlig snart kommer til os

Lige nu kører den på højtryk omkring "hvis jeg nu bliver gravid i den kommende cyklus, så vil termin ligge samme dag som vores søns fødselsdag. hvordan grejer man det uden at skuffe storebror hvis fødsel og fødselsdag skulle falde sammen? vil han acceptere altid at skulle dele fest med den lille?"

Seriøst! Det er jo så latterligt! Løsningerne skal jo nok dukke op og det er jo overhovedet ikk sikkert at jeg bliver gravid nu! (så kommer næste bekymring så. Hvordan gør man med et julebarn!!!!) hoooold nu k*****t. Kan slet ikk styre det, og gør hvad jeg kan for ikke at dele for meget a det med kæresten han vil jo tro jeg er ved at få pip!  Haha 

er det kun mig der er lettere sindsyg eller går i også i selvsving engang imellem?  

Mor11

Sjovt - jeg ærgrede mig helt vildt over jeg ikke blev gravid i sidste cyklus, da jeg så ville have haft termin 8. Sep ca.... Det er min fødselsdag og mine sønner har 2. Og 9. September, så kan slet ikke forestille mig at et barn skulle have sin fødselsdag helt for sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.